رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی:

جوی نسبتا پایدار تا روز پنج شنبه در آذربایجان شرقی حاکم می‌شود

1399/09/17 - 13:42 - کد خبر: 33462 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از بعد از ظهر امروز تا روز پنج شنبه جوی نسبتا پایدار در استان پیش بینی می شود که همراه با کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.

به گزارش نصر، محمد امیدفر در گفت‌وگویی با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه‌ی بارشی از بعد از ظهر دیروز، اظهار کرد: امروز با عبور سامانه شدت ناپایداری‌ها در استان کاسته خواهد شد.
وی بیان کرد: روز پنج شنبه گذر امواج فراز میانی جو موجب ناپایداری و بارش برف و مه در استان خواهد شد و از روز جمعه جوی نسبتا پایدار در استان حاکم شد.
وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از شهرستان بستان آباد به میزان 10 میلی متر و بیشترین ارتفاع برف از شهرستان‌های ورزقان و بستان آباد به اندازی هفت سانتی متر گزارش شده است.
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان این‌که طی 24 ساعت گذشته در تبریز در گرم‌ترین زمان، چهار درجه بالای صفر و در سردترین زمان منفی یک درجه بوده است، گفت: دمای فعلی تبریز یک درجه بالای صفر که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش یافته است.
وی افزود: همچنین  جلفا و میانه با هفت درجه گرم‌ترین شهرستان های استان و سراب، ورزقان و هریس با منفی شش درجه سردترین شهرهای استان هستند.
انتهای پیام/
  جوی نسبتا پایدار تا روز پنج شنبه در آذربایجان شرقی حاکم می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار