کرونا مانع رویارویی فروزان و پرشورها شد

1399/09/17 - 12:37 - کد خبر: 33456 نسخه چاپی

نصر: تماشاگران تراکتور هیچ دل خوشی از محسن فروزان ندارند و بی‌تردید اگر کرونا مانع از حضور پرشورها در بازی فردا نمی‌شد، فروزان امروز، روز وحشتناکی را سپری می‌کرد.

به گزارش نصر، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز، دوشنبه با بازی دو تیم تراکتور تبریز و فولاد خوزستان پیگیری می‌شود.
طبق گفته مسئولان باشگاه تراکتور، این تیم در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی پذیرای تیم اهوازی خواهد بود و همانطور که منصوریان در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرد، تا زمانی که بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، این تیم در این ورزشگاه بازی خواهد کرد.
فولادی‌ها با کسب سه تساوی و یک برد از چهار بازی قبلی خود با کسب شش امتیاز در رده هشتم و تراکتوری‌ها نیز با کسب دو تساوی، یک باخت و یک برد با کسب پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند و بی‌تردید کسب سه امتیاز از این بازی برای هر دو تیم ضروری است تا علاوه بر کنار زدن رقیب در جدول، بتوانند به جمع بالانشینان جدول راه پیدا کنند.
این دو تیم در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که تاکنون و در قالب بازی‌های لیگ برتر ۲۲ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند و هفت برد سهم فولاد، شش برد سهم تراکتور و ۹ بازی نیز با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسیده است.
یکی از موضوعاتی که در این هفته تیتر اول رسانه‌های ورزشی بود، بحث شیوع کرونا بین بازیکنان تراکتور بود، بطوریکه هفته گذشته مشخص شد که مهدی تیکدری و محمد مسلمی پور به ویروس کرونا مبتلا هستند.
اما در آستانه بازی با فولاد، شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که حاکی از وجود علائم کرونا در برخی از بازیکنان تراکتور است و این در حالی است که طبق گفته پزشک تیم تراکتور برای سومین بار در طول این فصل از کادرفنی و بازیکنان این تیم تست کرونا گرفته شده و عصر یکشنبه مثبت یا منفی بودن تست‌ها مشخص خواهد شد.
بحث بعدی غیبت کاپیتان مسعود شجاعی در ترکیب این تیم بود که منصوریان در نشست خبری قبل از بازی در این خصوص گفت: شجاعی مصدومیت جزئی دارد و نمی خواهیم ریسک کنیم و از او استفاده کرده و باعث جدی شدن مصدومیتش شویم. ان‌شاءالله مسعود از هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد.
یکی دیگر نکاتی که شاید برای هواداران دو تیم جالب باشد، حضور بازیکنان سابق این دو تیم در ترکیب تیم رقیب است، بطوریکه ۱۰ بازیکن دو تیم سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند. ۱۰ نفری که روزگاری با رقیبشان هم تیمی بودند و روز دوشنبه در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، وفا هخامنش و اکبر ایمانی از تراکتور و ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده، احمد عبدالله زاده، عارف آقاسی و بالاخره محسن فروزان از فولاد، بازیکنانی هستند که قبلا در تیم رقیب حضور داشتند.
شاید در بین این بازیکنان بیشترین حساسیت بر روی محسن فروزان باشد که بدون شک هواداران متعصب تراکتور هرگز این دروازه بان را بخاطر اشتباهات بی سابقه و وحشتناکی که دو فصل پیش در بازی مقابل سپیدرود رشت انجام داشت، عملا تراکتور را از کورس قهرمانی کنار زد و پس از جنجال‌های فراوان و دوری مقطعی از میادین، از تراکتور جدا شد و پس از حضوری کوتاه در پارس، به فولاد پیوست.
اما فروزان باید شرایط کرونایی و غیبت تماشاگران تیم تبریزی را به فال نیک بگیرد، چراکه در صورت حضور تماشاگران، فروزان کار به مراتب سخت‌تری در سنگربانی فولادی‌ها داشت.
بنا به این گزارش، این دیدار از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز و با قضاوت محمدرضا اکبریان با کمک تورج عیوض محمدی، محسن سلطانی و داور چهارم سعاد وفاپیشه و با نظارت حسن کامرانی فر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
کرونا مانع رویارویی فروزان و پرشورها شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار