تقابل خطیبی و ماشین سازی، این‌بار رحمی در کار نیست

1399/09/17 - 12:10 - کد خبر: 33455 نسخه چاپی

نصر: رسول خطیبی در شرایطی در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که همانند ماشین سازی، نیاز شدیدی به کسب اولین برد در این فصل دارد و طبیعتا بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای تنها به فکر پیروی خواهد بود.

به گزارش نصر، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز، دوشنبه با بازی دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز پیگیری می‌شود.
آلومینیومی‌ها با کسب دو تساوی و دو باخت از چهار بازی قبلی خود با کسب دو امتیاز در رده چهاردهم و ماشین سازان نیز با کسب سه باخت و یک تساوی و با کسب یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
این دوتیم تاکنون در لیگ برتر در مقابل هم صف آرایی نکرده‌اند و این اولین دیدار رسمی دو تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود.
حضور رسول خطیبی سرمربی تبریزی در کادر فنی آلومینیوم اراک حساسیت‌های این بازی را دو چندان کرده است، چراکه او سابقه هدایت تیم‌های تراکتور و ماشین سازی را در کارنامه دارد و حتی تا نیمه‌های فصل گذشته نیز هدایت سبزقبایان تبریزی را برعهده داشت.
خطیبی از روزی که از کادر فنی ماشین سازی کنار رفت، انجام بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند سبزقبایان تبریزی نیز به خاطره‌ها پیوست و اگر بخت و اقبال و یا در خوش بینانه‌ترین حالت، تلاش بازیکنان و کادرفنی انتهای فصل (هومن افاضلی و دستیارانش) نبود، اکنون ماشین سازی در لیگ دسته یک بازی می‌کرد.
او که در دی‌ماه ۹۸ تصمیم به قطع همکاری با ماشین‌سازی گرفت و بعد از مدتی راهی آلومینیوم شد، پس از صعود به لیگ برتر با اراکی‌ها، پس از ۱۱ ماه مقابل ماشین‌سازان قرار می‌گیرد.
در سوی دیگر میدان جوان‌ترین سرمربی لیگ یعنی وحید بیاتلو حضور دارد که تاکنون به هیچ وجه نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد و به نوعی به زنگ تفریح رقبا تبدیل شده است و بی‌تردید بجز کسب سه امتیاز در این بازی به چیز دیگری فکر نمی‌کند.
شاید انگیزه رسول خطیبی به جهت حضور در تیم سابق خود و شرایط بحرانی بیاتلو و تلاش او برای کسب اولین برد در بازی‌های این فصل، دو عاملی باشد که بازی امروز را زیبا و جذاب کند.
به گزارش ایسنا، این دیدار از ساعت ۱۵ امروز، دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و با قضاوت عباس راکی، با کمک رحیم حاجی پور، ولی کاووسی و داور چهارم عبدالنبی پورخلف و با نظارت  نادر جعفری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
تقابل خطیبی و ماشین سازی، این‌بار رحمی در کار نیست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار