خبر/

جزئیاتی از در گذشت عبدی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس

1399/09/17 - 11:57 - کد خبر: 33453 نسخه چاپی

نصر: تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی سینما و تلویزیون درگذشت.

به گزارش نصر، تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی به دلیل شوک وارده از مشکلات اخیری که داشت دچار حمله و ایست قلبی شد.
فوت عبدی بازتاب گسترده ای در صفحات شخصی هنرمندان و فعالان فرهنگی آذربایجان در شبکه های اجتماعی داشت.

تینا عبدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار تینا عبدی می‌توان به بازیگری در سریال آنام، فیلم کاناپه اشاره کرد.
تینا عبدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1395 در فیلم کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آنام، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تینا عبدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرگل فربخش، ابوالفضل پورعرب، فرهاد آئیش و بابک حمیدیان را تجربه کرد.
تینا عبدی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم تینا عبدی در این سال، بازیگری در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

بازی ماندگار تینا عبدی در سریال آنام
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تینا عبدی بازی در سریال آنام بوده است. تینا عبدی سال 1396 سریال آنام نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. تینا عبدی توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب او افزود.
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی تینا عبدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.
او در یک خانواده 6 نفری بزرگ شده است، به‌عبارت دیگر 3 خواهر دارد.

فوت این هنرمند جوان در حالی بدون علت مرگ رسانه ای شد که خانواده وی پس از ساعاتی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی وی ایست قلبی را دلیل این فوت اعلام کردند.






انتهای پیام/
جزئیاتی از در گذشت عبدی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار