خبر/

کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره‌ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد

1399/09/17 - 09:54 - کد خبر: 33428 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع کولاک و کاهش دید افقی و لغزندگی سطح آسفالت در آزادراه زنجان - قزوین، حادثه ساز و موجب تصادف زنجیره‌ای خودروها شد.

به گزارش نصر، سرهنگ مهدی میناخانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این حادثه رانندگی که شامگاه گذشته و بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه کامیون با یکدیگر اتفاق افتاد ۲ نفر مصدوم شده و به منظور مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
وی اظهار کرد: پلیس راه استان با توجه به کولاک شدید و کاهش دید افقی در قسمتی از آزادراه زنجان - قزوین (صائین قلعه و هیدج) جاده را از ساعت ۱۶ تا ۱۹ شب مسدود و بلافاصله راهداران عملیات نمک پاشی، برف روبی و تیغ زنی را آغاز کردند.
میناخانی افزود: هرچند بسته شدن این مسیر ارتباطی موجب ترافیک شد اما برای حل این مشکل، خودروها به جاده ترانزیت زنجان - قزوین هدایت شدند و در حال حاضر نیز مسیر باز است و تردد خودروها جریان دارد.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون مشکلی برای تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی این استان وجود ندارد و فقط گردنه های این استان با بارش پراکنده برف و پدیده مه آلودگی مواجه هستند که نیاز است رانندگان دقت بیشتری در تردد داشته باشند.
انتهای پیام/
کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره‌ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار