مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی:

مشارکت تشکل‌های مردمی آذربایجان‌شرقی در طرح شهید سلیمانی عالی است

1399/09/15 - 16:55 - کد خبر: 33320 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مشارکت و حضور تشکل‌های مردم نهاد این استان در طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با گسترش کرونا بسیار عالی و چشم گیر است.

به گزارش نصر، علی بدر شکوهی روز شنبه در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان با قدردانی از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح فوق، افزود: بدون تردید این نوع مشارکت برگ زرینی در تاریخ کشور خواهد بود و به طور قطع مقابله با کرونا توسط نهادهای مردمی بسیار بهتر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید.
وی با اشاره به روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد استان در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت چشمگیری دارند و امیدواریم با همکاری تمامی اقشار جامعه بتوانیم در ماه های آینده کرونا را شکست دهیم.
شکوهی از ابلاغ دستورالعمل وزیر کشور برای تشکیل مرکز هماهنگی مشارکت‌های مردمی در کشور خبر داد و اضافه کرد: طبق این دستورالعمل، مرکز مزبور در کنار طرح سردار شهید سلیمانی در زمینه جذب، سازماندهی و به کارگیری نیروهای مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی فعالیت خواهد کرد.
وی ادامه داد: این مرکز با هدف ایجاد جریان بزرگ اجتماعی در کشور در مبارزه با بیماری کرونا در چهارچوب حمایت از اقشار آسیب پذیر از این بیماری فعالیت خواهد کرد و انتظار داریم فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان روسای این مرکز با جدیت این طرح را تا دستیابی به نتایج موردنظر پیگیری و اجرا کنند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه مجوز فعالیت موسسه خیریه مهر ماندگار میترا و تاسیس دفاتر نمایندگی موسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم و خانه توسعه روستا و عشایر به تصویب رسیده است و اعضای شورا با گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت موسسه رکاب زنان سبز تبریز به استان موافقت کردند.
به گزارش ایرنا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.
انتهای پیام/
مشارکت تشکل‌های مردمی آذربایجان‌شرقی در طرح شهید سلیمانی عالی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار