شهردار تبریز؛

۱۰ تقاطع غیرهمسطح در تبریز اجرا می شود

1399/09/15 - 14:15 - کد خبر: 33306 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با اشاره به اینکه ۱۰ تقاطع غیرهمسطح در تبریز در دست اجراست گفت: ۳۰مورد مسیرگشایی مهم هم اکنون در حال اجرا است که امیدوارم بتواند برخی از گره‌های ترافیکی شهر را باز کنند.

به گزارش نصر، ایرج شهین‌باهر با اشاره به اینکه در ۷ ماهه نخست امسال بیش از ۲۷۰ هزار تن آسفالت ریزی در تبریز صورت گرفته است، اظهار داشت: تا پایان سال این میزان به ۳۵۰ هزار تن خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال ۹۶ در هفت ماهه حدود ۶۰ هزار تن آسفالت ریزی شده است، افزود: شهرداری با سرمایه گذاری و راه اندازی کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی، حجم خدمات دهی و آسفالت ریزی را با کیفیت بالا افزایش داده است.
شهردار تبریز، از توجه ویژه شهرداری به فضای سبز و محیط زیست خبر داد و گفت: در ماه‌های گذشته پارک‌های محله‌ای زیادی را افتتاح کردیم و تا یک سال آینده هم به طور متوسط هر ماه یک پارک محله‌ای افتتاح خواهیم کرد که علاوه بر کاربری فضای سبز و نشاط شهروندان، کاربری مدیریت بحران را هم دارند.
وی با بیان اینکه برای اولین بار، در تبریز سه مورد کاربری مسکونی را به فضای سبز و پارک محله‌ای تبدیل کردیم، ابراز داشت: در گذشته متأسفانه تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری مرسوم شده بود که با این سنت شکنی، بر اهمیت توسعه فضای سبز برای شهروندان تاکید کردیم.
شهین‌باهر با اشاره به اینکه ۱۰ تقاطع غیرهمسطح در تبریز در دست اجرا است، گفت: ۳۰ مورد مسیرگشایی مهم هم اکنون در حال اجرا است که امیدوارم بتواند برخی از گره‌های ترافیکی شهر را باز کنند.
وی از کاشت ۱ میلیون نهال در نهضت کاشت نهال در تبریز خبر داد و خاطر نشان کرد: توسعه پارک ۲۰۰ هکتاری عباس میرزا هم جزو برنامه‌های اجرایی است، ضمن اینکه پارک بزرگ تبریز هم پس از حدود ۵۰ سال، فاز اول به قرارگاه خاتم واگذار شده و امیدواریم به سرعت به سرانجام برسد.
شهردار تبریز، پارک بزرگ باغشمال به وسعت ۱۰ هکتار را یکی از بهترین موقعیت‌ها برای توسعه فضای سبز در مرکز شهر تبریز دانست و گفت: این پارک میزبان باغ کتاب، موزه، محل تئاتر و استارتاپ‌ها خواهد بود و به یک مرکز فرهنگی در مرکز شهر تبریز تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/
۱۰ تقاطع غیرهمسطح در تبریز اجرا می شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار