رئیس جامعه هتل‌داران ایران:

تفرجگاه عینالی به عنوان مقصد گردشگری تعریف شود

1399/09/15 - 13:01 - کد خبر: 33294 نسخه چاپی

نصر: رئیس جامعه هتل‌داران ایران گفت: با در نظر گرفتن زیرساخت های فراهم شده، توسعه امکانات رفاهی و تفریحی و جنگلکاری‌های انجام گرفته می‌توان این تفرجگاه را به عنوان مقصد گردشگری تعریف کرد.

به گزارش نصر، جمشید حمزه‌زاده در بازدید از تفرجگاه عینالی افزود: زمینه های لازم برای جذب گردشگران بیشتر از کل کشور و تورهای خارجی در تفرجگاه عینالی مهیاست.
رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه گردشگری و تفرجگاهی عینالی و شهرداری تبریز گفت: با طراحی علمی و زحمات چندین ساله، تفرجگاه عینالی تمام جاذبه های لازم برای طبیعت گردی، گردشگری  و کوهنوردی را دارد.
او ادامه داد: کوهستان شمال شهر تبریز به یکی از تفرجگاه‌های بی نظیر کشور تبدیل شده است و انتظار داریم  سرعت و شتاب در توسعه این تفرجگاه از لحاظ  زیرساختی و ارتقا خدمات ارائه شده به گردشگران ادامه یابد.
حمزه زاده لازمه توسعه صنعت گردشگری در عینالی را برنامه ریزی گسترده برای سرمایه گذاری دانست و گفت: لازمه ایجاد برند ایجاد زیرساخت های گردشگری مناسب و ورود متخصصین امر به حوزه گردشگری است و با توجه به موقعیت این  منطقه گردشگری و چشم انداز آن نسبت به شهر جامعه هتلداران ایران آماده همکاری در حوزه احداث هتل و اقامتگاه های بوم گردی و استفاده از تخصص جامعه در خصوص استانداردهای لازم و بخصوص جذب سرمایه گذاران  برای توسعه این مجموعه است.
انتهای پیام/
تفرجگاه عینالی به عنوان مقصد گردشگری تعریف شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار