مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

مشکل ضعف آنتن‎‌دهی تلفن همراه در جلفا برطرف می‌شود

1399/09/15 - 11:26 - کد خبر: 33285 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات آذربایجان‌شرقی در واکنش به فیلم منتشر شده از حضور دانش‌آموزان روستای «آق بلاغ» شهرستان جلفا در ارتفاعات، برای اتصال به شبکه «شاد» اعلام کرد که مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در این شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش نصر، محمد فرزاد با حضور در صفحه اینستاگرامی شخصی که این فیلم را منتشر و به خاطر ضعف آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان جلفا انتقاد کرده بود، ضمن ابراز تاسف از بروز این وضعیت نوشت: تیم کارشناسی اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات آذربایجان شرقی برای بررسی و چاره اندایشی جهت رفع مشکل به شهرستان جلفا اعزام می شود. 
وی افزود: تیم کارشناسی پس از تست مشکل ضعف آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان جلفا برای رفع این مشکل تدابیر لازم را اتخاذ می کند. 
در کلیپ تصویری که در فضای مجازی منتشر شده، جمعی از دانش آموزان دختر و پسر برای ارسال تکلیف خود از طریق شبکه «شاد» ناگزیر از صعود به ارتفاعات روستای «آق بلاغ» شده اند. 
صدای پشت تصویر منتشر شده در این در کلیپ این سوال را طرح می کند که این دانش آموزان در روزهای برفی برای اتصال به شبکه «شاد» باید چکار کنند. 
روستای آق بلاغ در شرق شهرستان جلفا در حد فاصله محدوده استحفاظی این شهرستان با ورزقان قرار دارد و جمعیت آن بیش از ۴۰۰ نفر است.
انتهای پیام/
مشکل ضعف آنتن‎‌دهی تلفن همراه در جلفا برطرف می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار