سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

پرسپولیس زخم خورده است/ منتظر حمایت هوادارنمان هستیم

1398/07/07 - 16:46 - کد خبر: 3324 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مقابل قهرمان سال گذشته مسابقات کار سختی را داریم ولی از لحاظ فنی و روحی آماده بازی هستیم.

به گزارش نصر، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در کنفرانس خبری قبل از دیدار یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد:از لحاظ بدنی و روحی کاملاً شرایط ایده‌آلی داریم و آماده بازی مقابل تیم پرسپولیس تهران خواهیم بود ولی باید به این نکته توجه داشت که بازی مقابل قهرمان فصل گذشته مسابقات بسیار کار سختی است .

وی افزود: طبق آمار از لحاظ فنی در بازیهای گذشته در مقابل تمام حریفان خود برتر بودیم و فوتبالی بسیار زیبا را ارائه داده ایم که سعی خواهیم کرد در مقابل پرسپولیس هم بازی تماشاگر پسند و زیبایی را مقابل هوادارانمان داشته باشیم.

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: در مقابل پرسپولیس بازی هجومی را نمایش خواهیم داد و سعی خواهیم کرد از حیثیت فوتبال استان دفاع کرده و در مقابل هوادارانمان نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس زخم خورده است و برای جبران بازی قبلی می آید و قطعاً با جدیت و سرسختی مقابل ما بازی خواهد کرد که این کار ما را بسیار سخت خواهد کرد.

خطیبی گفت:این بازی تداعی فینال ۸۹ با پیراهن تیم گسترش فولاد تبریز است که به نظر من در آن سال هم تیم ما شایسته قهرمانی بود و اگر چند اشتباه فردی و اخراج را نداشتیم می توانستیم در آن سال قهرمان جام حذفی شویم.

انتهای پیام/

پرسپولیس زخم خورده است/ منتظر حمایت هوادارنمان هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار