رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب رتبه سوم دانشگاه آزاد تبریز در رتبه بندی اسکوپوس

1398/07/07 - 16:43 - کد خبر: 3322 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه سوم این دانشگاه در رتبه بندی اسکوپوس خبر داد.

به گزارش نصر، عزیز جوانپور دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر در خصوص کسب این رتبه افزود: اسکوپوس یکی از محبوبترین و مشهورترین پایگاه مجلات دانشگاه ها است و ارزیابی دانشگاها را انجام  می دهد و این سایت به عنوان یک مرجع بین المللی شناخته می شود.
وی ادامه داد: این رتبه بندی دانشگاه آزاد تبریز را به عنوان سومین دانشگاه برتر کشور بین دانشگاهای آزاد کشور از لحاظ علمی و پژوهشی و مقالات معرفی کرده است.
وی در این گفت و گو افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بر حسب رشد از بعد پژوهشی، بین المللی و مقالات علمی و طرح های پژوهشی و علوم دانشگاهی رشد و این رتبه را کسب کرده است.
جوانپور خاطر نشان کرد: این رتبه بندی برای بسیاری از مجامع علمی به عنوان معیار  رتبه بندی دانشگاه ها و میزان تولیدات علمی و پژوهشی  به شمار می رود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از جمله مزیت های این رتبه بندی برای دانشگاه  آزاد اسلامی تبریز را افزایش قرار داد های همکاری با دانشگاه و انتخاب دانشجویان برای تحصیل از لحاظ معیارهای علمی پژوهشی  دانشگاه خواند.
وی در پایان اظهار داشت: در آینده اینگونه رتبه بندی برای دانشگاه رو به رشد خواهد بود و مراکز نوآوری و طرح های پژوهشی که در دست اقدام هستند؛ تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کسب رتبه سوم دانشگاه آزاد تبریز در رتبه بندی اسکوپوس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار