مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛

مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

1399/09/12 - 19:52 - کد خبر: 33174 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از ایجاد مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در بخش تعاون استان خبر داد.

به گزارش نصر، حسین فتحی روز چهارشنبه در آئین معرفی و تشریح ابعاد کمی و کیفی راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی صنعتی شهید فخری زاده و بررسی طرحهای تعاونی دانش بنیان معرفی شده از سوی سازمان بسیج علمی و پزوهشی که در محل کارخانه لیفتراک سازی تبریز برگزار شد با بیان نقش راهبردی شرکتهای دانش بنیان و نوآور در توسعه فناوری های پیشرفته در حوزه صنعت اظهار کرد: قدم های خوبی در راستای توسعه مراکز نوآور در استان بر داشته شده است و ما شاهد رشد و شکوفایی روز افزون شرکتهای دانش بنیان در استان آذربایجان شرقی هستیم.
وی با اشاره به اینکه  توسعه شرکتهای تعاونی دانش بنیان از برنامه های اولویت دار این اداره کل است، گفت: مرکز نوآوری صنعتی بخش تعاون یکی از ایده های خوب استان است که در قالب تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین این اداره کل و سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ایجاد خواهد شد.
فتحی با اشاره به نقش بی بدیل شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای ایران در موفقیت های به دست آمده در عرصه های ملی و بین المللی افزود: امروز شاهد حضور آگاهانه جوانان در حوزه های فناوری و نوآوری هستیم که ادامه دهنده راه بلند و افتخار آفرین دانشمندانی همچون شهید فخری زاده هستند.
در این نشست تشکیل تعاونی های دانش بنیان معرفی شده توسط سازمان بسیج علمی و پژوهشی و راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی بررسی شد.
انتهای پیام/
مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار