پیش بازی تراکتور – مس رفسنجان؛

نیمکت تراکتور لغزان تر از همیشه/ منصوریان بر لبه ی تیغ

1399/09/12 - 11:49 - کد خبر: 33131 نسخه چاپی

نصر: در آخرین دیدار از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور در کرمان مهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش نصر، تیم های مس رفسنجان و تراکتور تبریز، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، در آخرین بازی هفته به مصاف مس رفسنجان قعر جدولی می رود. دوتیم که در این دوره از رقابت ها شروع خوبی نداشتند، در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت.
اگردان علیرضا منصوریان که در این فصل، دو تساوی و یک شکست خانگی مقابل سپاهان را تجربه کردند، برای خروج از بحران ابتدای فصل و امید برای حضور در کنار تیم های بالانشین، بایستی از این دیدار خانگی با حداکثر امتیاز به تبریز بازگردند.
در آن سوی میدان، تیم فوتبال مس رفسنجان با 1 امتیاز در رتبه آخر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. محمد ربیعی و شاگردانش فصل را خوب آغاز نکرده اند و تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان هنوز نتوانسته خود را با این لیگ وفق دهد. البته که شاید با گذشت چند هفته و هماهنگ تر شدن تیم مس، شاهد بازی های بهتری از این تیم باشیم ولی در هر صورت تیم مس باید فکری به حال بازی های پیش روی خود، به ویژه مسابقات خانگی خود کند. این تیم که در سه دیدار گذشته خود دو شکست و یک تساوی را تجربه کرده است، تا این مسابقه هنوز موفق به گلزنی پس از صعود به لیگ برتر فوتبال نشده است و باید دید در این دیدار طلسم را خواهد شکست یا خیر. در بازی پیش رو، مس در خانه برای پیروزی می جنگد و البته که مصافی سخت، با تیمی پر قدرت در پیش خواهد داشت.
سرخ پوشان تبریزی نیز با توجه به کسب دو امتیاز از دو دیدار گذشته در رده سیزدهم این دوره از لیگ برتر قرار دارند و با توجه به سابقه این تیم در تغییرات زود هنگام در ابتدای فصل، منصوریان باید جایگاه خود را در خطر ببیند و برای ماندن بیشتر روی نیمکت این تیم، بایستی نخستین برد خود را در چهارمین تجربه هدایت این تیم کسب کند.
در تیم تازه لیگ برتری شده مس، 5 بازیکن با سابقه بازی در تیم های تبریزی حضور دارند که برای تقابل با تی تی ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند؛ مسیح زاهدی که سال ها مدافع ماشین سازی بود و مدت کوتاهی هم به تراکتور رفت، قائم اسلامی خواه که در هر دو تیم بازی کرد، میثم و علیرضا نقی زاده که از تیم های تبریزی به فوتبال ایران معرفی شدند و داوود نوشی صوفیانی که در گسترش فولاد و ماشین سازی عملکرد خوبی داشت. در آن طرف زمین هم مهدی تیکدری حضور دارد اما به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در این بازی حضور نخواهد داشت و نمی‌تواند در مقابل مس به میدان برود. تیکدری از مس کرمان خود را مطرح کرد و فصل پیش به عنوان پدیده لیگ یک به پرشورها پیوست.
این دیدار از ساعت 16:10 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان کرمان با قضاوت محمدرضا تارخ به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نیمکت تراکتور لغزان تر از همیشه/ منصوریان بر لبه ی تیغ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار