پیام فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور؛

ملتی که شهادت برایش افتخار است چنین اقدامات مزبوحانه‌ای مانع رشدش نخواهد شد

1399/09/11 - 21:18 - کد خبر: 33106 نسخه چاپی

نصر: در پیام امیر «شفیعی» آمده است: برای ملتی که شهادت برایش افتخار است هرگز این اقدامات مزبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پراقتدار محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا، در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.
متن پیام امیر شفیعی بدین شرح می‌باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«بسم رب‌الشهدا والصدیقین»
 تاریخ گواهی خواهد داد که تروریسم دولتی با ترور دانشمندی فرهیخته و متعهد، خفت استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم را در مقابله با ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی نشان داد.
 برای ملتی که شهادت برایش افتخار است هرگز این اقدامات مزبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پراقتدار محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و شهادت هرکدام از فرزندان این مرز و بوم، عزم و اراده ملت ایران اسلامی را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی چندین برابر خواهد کرد.
 اینجانب شهادت دانشمند متعهد و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر «محسن فحری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وازرت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه علمی کشور، نیروهای مسلح، خانواده آن شهید عزیز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا
 انتهای پیام/
ملتی که شهادت برایش افتخار است چنین اقدامات مزبوحانه‌ای مانع رشدش نخواهد شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار