خبر/

هزینه چهار میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری برای تعریض جاده آناخاتون

1399/09/11 - 11:00 - کد خبر: 33049 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان عمران شهردای تبریز اعلام کرد: تاکنون تنها برای ابنیه طرح تعریض چهار کیلومتر از جاده آناخاتون توسط این سازمان چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش نصر، بابک شریفی روز سه شنبه به ایرنا گفت: سازمان عمران شهرداری تبریز در زمان حاضر چهار کیلومتر از جاده پرتردد آناخاتون در حدفاصل سه راهی آناخاتون تا سه راهی دفع پسماند را در دست تعریض دارد.
وی افزود: این طرح در قالب ۲ قطعه ۲ کیلومتری در حال اجراست و برای تعریض جاده ۲۰ عدد پل بتونی آبرو با دهنه های یک تا ۱۲ متری جاگذاری می شود. 
وی با اشاره به اینکه جاده آناخاتون به دلیل واقع شدن جایگاه دفع پسماند و نیز ساخت و سازهای روستای «اسپیران» در سال های اخیر بسیار پر رفت و آمد شده است، اظهار کرد: عرض این جاده پس از تعریض ۱۳ متر و از نظر اصول جاده ای استاندارد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان عمران شهردای تبریز ادامه داد: برای تراش و آسفالت ریزی چهار کیلومتر تعریض شده جاده آناخاتون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است. 
جاده قدیمی آناخاتون از سه راهی پایگاه  شکاری تبریز در جنب پل تاریخی «آجی چای» آغاز می شود و پس از گذر از ضلع شرقی روستای «آناخاتون» و اراضی «شیرینجه» به سمت روستای «اسپیران» ادامه می یابد. 
این جاده بخشی از بزرگراه ۱۵۰ کیلومتری تبریز به حاشیه ارس محسوب می شود که کلنگ آن در سال های قبل زمین زده شد.
انتهای پیام/
هزینه چهار میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری برای تعریض جاده آناخاتون خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار