رییس هیات پیست اسکی استان زنجان؛

پیست اسکی زنجان در انتظار تصمیم ستاد کرونا است

1399/09/11 - 10:34 - کد خبر: 33045 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات پیست اسکی استان زنجان گفت: راه اندازی پیست اسکی پایایی زنجان به مجوز ستاد مدیریت مقابله با کرونا، نیاز دارد.

به گزارش نصر، رضا اژدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این هیات با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی از ابتلای ورزشکاران و علاقه مندان به این بیماری منحوس، منتظر دستورالعمل است و در واقع ستاد تصمیم خواهد گرفت که اسکی توریستی باشد یا نباشد.  
وی اظهار داشت: ورزش اسکی با توجه به اینکه در فضای باز انجام شده و فاصله گذاری‌های اجتماعی و موارد ایمنی و بهداشتی نیز به خودی خود رعایت می‌شود و از طرفی نیز طبیعت این رشته ورزشی استفاده از لباس، دستکش و کلاه مخصوص است بنابراین تهدید آنچنانی محسوب نمی شود.
اژدری، افزود: اگر بنا باشد این ورزش زمستانی در پیست پاپایی زنجان فعالیت خود را آغاز کند به حتم مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی خواهد بود و از هرگونه تجمع که احتمال انتقال ویروس کرونا را در پی دارد به جد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی در رابطه با تشکیل کلاس های آموزشی و تمرینی، گرفته نشده است، تصریح کرد: اگر شرایط اجازه دهد و اوضاع به روال عادی بازگردد در این صورت این کلاس ها نیز تشکیل و مربیان و همچنین هیات اسکی بر آنها نظارت کامل خواهد کرد.      
رییس هیات اسکی استان زنجان گفت: با به زمین نشستن برف در منطقه پاپایی زنجان که ارتفاع آن در پیست اسکی به ۲۰ سانتیمتر نیز می رسد، اعضای هیات اسکی استان زنجان رایزنی های خود را با مسوؤلان به منظور اخذ مجوز برای برف کوبی آغاز کردند.
اژدری با بیان اینکه این هیات از آمادگی لازم برای راه اندازی پیست پاپایی زنجان برخوردار است، ادامه داد: با انجام عملیات برف کوبی، زیرساخت و بستر برای اسکی کردن فراهم شده و ورزش اسکی با دومین بارش نیز آغاز می شود.  
وی تصریح کرد: پیست پاپایی زنجان به عنوان تنها پیست اسکی این استان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی این استان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می‌شود که متاسفانه امسال شیوع ویروس کرونا این رشته ورزشی را نیز همچون سایر رشته ها و فعالیت ها تحت‌الشعاع خود قرار داده است.  
بنا به این گزارش، پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور است و قدمت ورزش اسکی در زنجان به بیش از ۶۰ سال می‌رسد و هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال ۱۳۴۶ شکل گرفته و طی این مدت نیز توانسته علاقه مندان زیادی را به سوی خود جذب کند.
انتهای پیام/
پیست اسکی زنجان در انتظار تصمیم ستاد کرونا است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار