مدیر ستاد دیه استان:

30 زندانی جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی به آغوش خانواده بازگشتند/چشم‌ انتظاری ۳۸۰ زندانی

1399/09/10 - 11:13 - کد خبر: 32980 نسخه چاپی

نصر: مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی از آزادی ۳۰ مددجوی جرایم غیر عمد استان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از این زندانیان از زندان تبریز بودند.

به گزارش نصر، رسول تقی‌پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، هیات جان‌نثاران اباعبدالله الحسین(ع) تبریز نیز در حین آزادی، بسته‌های معیشتی بین این مددجویان توزیع کرده و یک خیر نیز کارت‌های نقدی اهدا کرد تا این عزیزان با دست خالی رهسپار خانه نشوند.
وی با تاکید بر اهمیت دستگیری از نیازمندان، به ویژه زندانیان جرایم غیرعمد در شرایط فعلی جامعه، اظهار کرد: با احتساب این ۳۰ زندانی آزاد شده، ستاد دیه استان با کمک خیران، از ابتدای سال تاکنون، زمینه آزادی ۲۴۶ زندانی غیرعمد را از زندان‌های استان فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه شش نفر از این مددجویان، زندانی زن بوده و مابقی زندانی مرد بودند، گفت: ستاد دیه استان برای آزادی این زندانیان، مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان شامل ۶۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک تسهیلات با کارمزد چهار درصدی تامین کرده است.
مدیر ستاد دیه استان در خاتمه با بیان این‌که هم‌اکنون ۳۸۰ زندانی غیرعمد در زندان‌های استان روزگار می‌گذرانند، گفت: چهار نفر از این مددجویان، زندانی زن بوده و مابقی زندانی مرد هستند.
وی با اشاره به این‌که مبلغ بدهی این زندانیان بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است، خاطرنسان کرد: بیش از ۱۲ میلیارد تومان لازم است تا مقدمات آزادی این زندانیان نیز فراهم شود.
انتهای پیام/
 30 زندانی جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی به آغوش خانواده بازگشتند/چشم‌ انتظاری ۳۸۰ زندانی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار