سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

ماشین سازی فردا به دنبال ۳ امتیاز است/ ضرورت حفظ تمرکز تیمی

1399/09/09 - 21:53 - کد خبر: 32958 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با تاکید بر ضرورت تلاش برای پیروزی تیمش در بازی فردا مقابل گل گهر گفت: ماشین سازی فردا به دنبال سه امتیاز است.

به گزارش نصر، وحید بیاتلو امشب در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و گل گهر در تبریز با اشاره به اینکه تیمش باید تمرکز لازم در زمین بازی را داشته باشد، گفت: سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.
وی با اشاره به اینکه روی نقاط ضعف و قوت تیم گل گهر کار کرده ایم، افزود: می دانیم بازی سختی در پیش است ولی هدف ما کسب پیروزی بوده و برای حفظ جایگاه ماشین‌سازی خواهیم جنگید.
بیاتلو با بیان اینکه در بازی قبلی حقمان باخت نبود، ادامه داد: در بازی دوم با توجه به اینکه عملکرد خوبی داشتیم ولی دقیقه ۹۰ گل دریافت کردیم که باعث شکست تیم شد، همچنین در بازی اول نیز برابر شهر خودرو بازیکنان تیمم شرایط خاصی داشتند و موفق نشدیم خوب کار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تاکید بر ضرورت حفظ تمرکز تیمی گفت: تیم ماشین سازی تیم بزرگ و ریشه داری است و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.
دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
 ماشین سازی فردا به دنبال ۳ امتیاز است/ ضرورت حفظ تمرکز تیمی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار