رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز در بازدید از شرکت واحد طرح کرد:

عملکرد مناسب شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در مدیریت ناوگان و مقابله با ویروس کرونا

1399/09/09 - 14:56 - کد خبر: 32934 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز صبح امروز از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد شرکت واحد قرار گرفت.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت واحد گفت: عملکرد اتوبوسرانی تبریز با  وجود مشکلات موجود در بخش های تامین اتوبوس نو برای ناوگان، مشکلات بازسازی و تعمیرات، اتمام قراردادهای بخش خصوصی  و نیز مشکلات مالی و در شرایط کرونایی قابل قبول بوده است.
بابایی اقدم افزود: اقدامات اتوبوسرانی تبریز در روزهای کرونایی برای سلامتی شهروندان بسیار موثر بوده است و امیدواریم با حمایتهای شورای اسلامی شهر شاهد کم شدن مشکلات این شرکت بخصوص در بخش خصوصی از بابت کمی مسافر و هزینه های تحمیل شده در شرایط کرونایی باشیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: سیاست شورا کمک به توسعه حمل و نقل عمومی بعنوان رکن اصلی در توسعه ی پایدار شهری می باشد و با وجود مشکلات مالی که گریبانگیر شهرداری ها و بخصوص کلانشهر ها است، شورای شهر خود را مکلف به حمایت از حمل و نقل عمومی در خصوص نوسازی و بازسازی ناوگان و حمایت از این حوزه می داند.
پیش از سخنان رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی تبریز، غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن قدردانی از حضور بابایی اقدم در شرکت واحد و حمایتهای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از این شرکت، با اشاره به اینکه بار اصلی حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز بر دوش اتوبوسرانی می باشد  گزارشی از عملکرد این شرکت، محدودیتها و مشکلات مالی و دغدغه های شرکت واحد در بحث تامین هزینه های جاری، تعمیرات و نگهداری، نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوسها و حمایت از بخش خصوصی و مشکلات کرونایی مطرح و خواستار مساعدت و حمایت بیشتر ارگانهای ذیربط از این شرکت شد.
انتهای پیام/
عملکرد مناسب شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در مدیریت ناوگان و مقابله با ویروس کرونا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار