رییس پلیس راه استان:

جاده‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است

1399/09/09 - 10:53 - کد خبر: 32900 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان به علت بارش برف و باران گفت: در زمان حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی نژاد روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در زمان حاضر برخی جاده های آذربایجان شرقی برفی است و برای تردد در آنها به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
وی ادامه داد: هم اکنون در محورهای بناب، مراغه، چاراویماق، آزاد راه پیامبر اعظم در محدوده بستان آباد- هشترود و سراب شاهد بارش برف هستیم.
سرهنگ کریمی نژاد گفت: در گردنه های «گویچه بل» و «سامبران» نیز بارش برف به صورت پراکنده می باشد و بقیه محورهای استان بارانی و لغزنده است.
وی در این شرایط، کنترل تجهیزات ایمنی خودور از جمله ترمز و برف پاک کن را ضروری دانست و از رانندگان خواست قبل از سفرهای بین شهری از طریق شماره تلفن ۱۴۱ راهداری در جریان وضعیت محورها قرار بگیرند.  
 رئیس پلیس راه آذربایجان ‌شرقی با اشاره به حادثه ساز بودن وضعیت جاده های استان نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن تاکید کرد و از رانندگان خواست از ترمزهای ناگهانی پرهیز کنند.
وی از کسانی که قصد سفر در محورهای ارتباطی استان را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئن و استفاده از کمربند ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
جاده‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار