عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدماتی، مسافرت هوایی و جهانگردی ایران/

ملکی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: ارتقا جایگاه بین المللی بخش خصوصی، از اهداف پیش رو

1397/12/06 - 10:39 - کد خبر: 329 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدماتی، مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با تاکید بر اینکه اتاق نباید تنها به فعالیت ها و مذاکره های هئیت نمایندگان محدود شود، بیان کرد: اتاق باید از کمیسیون ها و کارشناسان خارج از اتاق مشاجره کند و از تجربیات آنها استفاده کند.

به گزارش نصر، محمد ملکی در گفت و گو با خبرنگار نصر با اشاره به نقش اتاق در ارتقا جایگاه بین المللی بخش خصوصی و استان در حوزه اقتصاد و اهداف خود در راستای توسعه این امر ، گفت: ارتقا جایگاه بین المللی بخش خصوصی نیازمند ایجاد بستری مناسب در جهت جذب گردشگر خارجی به استان، توسعه حمل و نقل هوایی و باری ایجاد تسهیلات و حمایت حضور اعضا در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی خارج از کشور است که بهتر است در راستای رسیدن به این هدف در دستور کار هئیت نمایندگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی مرجعیت اطلاعات و مشاوره در بخش های مختلف اقتصاد استانی و بین المللی از اهداف وی در صورت انتخاب به عنوان عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز خواهد بود، ادامه داد: سازماندهی تشکل های فعالان اقتصادی استان، ایجاد تسهیلات و حمایت از عضویت در تشکل ها و اتحادیه هایی که زیر نظر اتاق فعالیت دارند و کمک به ایجاد فضای کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار از دیگر برنامه های من برای کمک به توسعه و رفع موانع کسب و کارها است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی و انبارداری قدس در خصوص سهم اتاق تبریز در جذب سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: اگر به کارنامه اتاق تبریز در طول چند سال گذشته مراجعه کنیم خواهیم دید که چه کسانی به این پارلمان بخش خصوصی  رفت و آمد داشته اند و چقدر در را به روی سرمایه گذاران خارجی باز کرده اند و صاحبان صنایع خود را معرفی کرده اند.

وی افزود: بارها پیش آمده است که از کشورهای همسایه برای همکاری و تبادل در امور مختلف به اتاق آمده اند اما متاسفانه اتاق برنامه ای برای حضور اثرگذار در آن کشورها نداشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آذرگشت ملکی با تاکید بر اینکه اتاق نباید تنها به فعالیت ها و مذاکره های هئیت نمایندگان محدود شود، بیان کرد: اتاق باید از کمیسیون ها و کارشناسان خارج از اتاق مشاجره کند و از تجربیات آنها استفاده کند.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی تبریز به عنوان مشاوره سه قوه نباید محلی برای تسویه ،جنگ و دعوا و یا تخریب باشد.

ملکی در انتها خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه ای که در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی کشور به دست اوردم تصمیم گرفتم در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در حوزه بازرگانی شرکت کنم تا بتوانم نقشی در توسعه صنعت گردشگری و بازرگانی ایفا کنم.

 انتهای پیام/

ملکی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: ارتقا جایگاه بین المللی بخش خصوصی، از اهداف پیش رو نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار