خبر/

محورهای فراخوان مقاله "پیش همایش بزرگداشت شیخ محمد خیابانی" منتشر شد

1399/09/08 - 15:43 - کد خبر: 32863 نسخه چاپی

نصر: محورهای فراخوان مقاله پیش همایش ویژه معلمان و دانش آموزان بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی منتشر شد.

به گزارش نصر، دبیر اجرایی ستاد اولین همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دبیرخانه این ستاد با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و سرگروه‌های درسی تاریخ و ادبیات این اداره کل، فراخوان مقاله پیش همایش معلمان و دانش آموزان را با هدف مشارکت علمی و جامعه فرهنگیان در برگزاری این همایش منتشر کرد.
حجت الاسلام الیاس ابراهیمی گفت: با توجه به توان علمی معلمان گروه‌های آموزشی تاریخ و ادبیات و لزوم انجام کارهای تحقیقاتی توسط دانش آموزان در زمینه شخصیت‌های برجسته تاریخی، فراخوان این همایش در دو بخش معلمان و دانش آموزان منتشر شد.
براساس این گزارش، وی افزود: معلمان رشته‌های تاریخ و ادبیات می‌توانند آثار علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه عوامل داخلی و خارجی قیام شیخ محمد خیابانی، آثار و خطابه‌های شیخ محمد خیابانی و نیز مقابله شیخ محمد خیابانی با التیماتوم روس و قرارداد استعماری وثوق الدوله به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
وی، زندگی شهید شیخ محمد خیابانی، نوآوری و آثار فرهنگی و اجتماعی و آموزشی شهید بزرگوار را از محورهای دیگر فراخوان پیش همایش معلمان و دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: امیدواریم معلمان، علاوه بر مشارکت در فراخوان مقالات این پیش همایش، مشوق دانش آموزان مستعد برای انجام تحقیق و ارائه مقاله در خصوص این شهید بزرگوار باشند.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این پیش همایش آخر دی ماه سال جاری می باشد، گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش مراجعه کنند.
انتهای پیام/
محورهای فراخوان مقاله خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار