مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد:

فوت ۸۱ مرد در اثر حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

1399/09/07 - 20:49 - کد خبر: 32794 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی از فوت ۸۱ نفر در اثر حوادث ناشی از کار در استان طی هفت ماهه سالجاری خبر داد و افزود: همگی این افراد، مرد بودند.

به گزارش نصر، دکتر علی صفایی فرد با اعلام این خبر، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۸ نفر بود، ۲۳ نفر افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در طی این مدت، تعداد ۸۱۰ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵ نفر زن و بقیه مرد بودند.
وی گفت: در مهر ماه امسال نیز ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، هفت نفر کاهش یافته است؛ درطی همین مدت، ۱۲۵ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که دو نفر از آن‌ها زن بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد.
به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده در سال ۹۸ برابر با ۱۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و ۱۲۹۰ نفر مرد بودند.
انتهای پیام/
 فوت ۸۱ مرد در اثر حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار