مربی تیم فوتبال سپاهان:

تراکتور کیفیت بالایی دارد/ ارائه یک بازی مالکانه توسط سپاهان

1399/09/07 - 20:32 - کد خبر: 32791 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه تراکتور کیفیت بالایی دارد، گفت: امروز ما کار بزرگی کردیم و در خانه تراکتور این تیم خوب را شکست دادیم.

به گزارش نصر، علیرضا مرزبان امشب بعداز پیروزی سپاهان برابر تراکتور در نشست خبری در تبریز گفت: تراکتور امروز شانس‌های خوبی داشت و کیفیت خوبی را نشان داد.
وی با اشاره به اینکه حفظ پیروزی مهم‌تر از بیشتر گل زدن بود، افزود: اگر در خط حمله آرامش نداشته باشیم، کارمان سخت می‌شد. باید به محرم نویدکیا تبریک بگوییم که توانست این تیم را به آرامش برگرداند.
مرزبان با بیان اینکه سپاهان فصل گذشته دچار بحران‌های بزرگی شد، گفت: بازی‌های بزرگی را از دست داد و نتوانست سهمیه آسیا بگیرد.
وی ادامه داد: بازیکنانمان مبارزه کردند تا پیروزی سختی را به دست بیاوریم. می‌دانستیم تراکتور با ۳ مدافع بازی می‌کند و با تغییر ۳ مهاجم سعی کردیم این مدافعان را از هم دور نگه داریم.
مربی سپاهان با اشاره به شانس‌های بالای تیمش در این بازی گفت: می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم ولی شکر خدا موفق شدیم پیروز شویم. روی ضدحمله‌ها می‌توانستیم به گل دوم برسیم اما حفظ ۳ امتیاز برایمان مهم‌تر بود. نکته مثبت تیم این بود که فرصتی به حریف ندادیم.
مرزبان با اشاره به ارائه یک بازی مالکانه توسط سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و طبق برنامه امروز جلو رفتیم.
انتهای پیام/
 تراکتور کیفیت بالایی دارد/ ارائه یک بازی مالکانه توسط سپاهان خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار