فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان روز نیروی دریایی را تبریک گفت

1399/09/07 - 14:17 - کد خبر: 32774 نسخه چاپی

نصر: ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در پیامی با اشاره به جانفشانی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس، فرارسیدن سالروز نیروی دریایی را تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
با گذشت چهل سال از عملیات غرور انگیز مروارید خداون منان را شاکریم که به برکت الطاف حضرت حق و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) آوازه اقتدار و قدرت بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله نیروی دریایی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده و دوست و دشمن بر این حقیقت انکارناپذیر اذعان دارند که قدرت بازدارندگی و دفاع دریایی کشورمان به عنوان نقطه اعتماد و اتکای ملت ایران و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است.

بدون شک این اقتدار و برتری دریایی در آب‌های منطقه ای و بین المللی، صیانت از منافع نظام و ملت ایران در جغرافیای دور دست را یادآوری می‌کند؛ که همگی مرهون روحیه جهادی و عزم و اراده انقلابی آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان (وظیفه و پایور) نیروی دریایی محوری ارتش جمهوری اسلامی می باشد.

به فضل الهی تداوم این افتدار همچنان دشمنان و بدخواهان میهن اسلامی را بیمناک کرده و درصورت هرگونه خطا آنان را سخت پشیمان خواهد ساخت.

بدین وسیله فرارسیدن هفتم آذرماه سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه بزرگ دریادلان این نیرو در تسخیر سکو‌های نفتی البکر و الامیه در آغازین ماه‌های جنگ تحمیلی و تحقیر ارتش بعثی و حامیان فرامنطقه‌ای آن است را به آحاد ارتشیان غیور و انقلابی به ویژه سپیدپوشان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای ایشان در سایه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توفیق روزافزون و سلامتی و سربلندی آرزومندم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی

انتهای پیام/
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان روز نیروی دریایی را تبریک گفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار