شهردار تبریز؛

مرحله سوم پویش رحمت آغاز می‌شود/۹۸درصد مردم تبریز همکاری خوبی در اعمال محدودیت‌ها دارند

1399/09/06 - 16:09 - کد خبر: 32741 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از آغاز مرحله سوم پویش رحمت در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از ناحیه کرونا خبر داد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر  صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز گفت:  شهرداری تبریز تکالیفی در حوزه مقابله کرونا و محدودیت‌های اعلام شده اخیر دارد که در طول ۱۰ روز گذشته با تمام توان پای کار بوده است.
او افزود: ۹۸ درصد از شهروندان تبریز طبق ارزیابی‌های صورت گرفته همکاری خوبی با عوامل شهرداری در اعمال محدودیت‌های کرونایی دارند که جای خوشحالی دارد.
شهردار تبریز با اشاره به ضرورت همدلی همگانی برای کاهش شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: خواسته ما قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و باید دست در دست هم این موضوع را جدی گرفته و اگر بتوانیم حتی جان یک نفر را نجات بدهیم، در حکم نجات یک جامعه است.
او اضافه کرد: شهرداری تبریز در حوزه های مختلف با روش های ابتکاری پای کار است و بحث اطلاع‌رسانی، آموزش فرهنگ شهروندی، کاهش حضور مردم در جامعه و حذف تجمعات را تا زمانی که توسط ستاد استانی کرونا ابلاغ کرده است، ادامه می دهیم و قطع به یقین این فعالیت و همکاری به کاهش ابتلا به ویروس کرونا و آمار فوتی منجر می شود.
ایرج شهین‌باهر با اشاره به مصوبه ستاد شهرستانی کرونا در تعطیلی برخی از مراکز خرید اعلام داشت: یک سری اصناف و مشاغلی همچون سنگ‌تراشان وادی رحمت و آجیل‌فروشی‌ها که در موضوع فعالیت آنها ابهام وجود داشت، تعطیل ‌می‌شوند.  
او تأکید کرد: در کنار ایجاد محدودیت فعالیت اقتصادی برای مردم، در حوزه تأمین معیشت نیز باید فعال باشیم و از مردم و خیرین شهر می‌خواهیم در این زمینه یاریگر ما باشند تا بتوانیم آسیب دیدگان از ناحیه کرونا را مورد حمایت قرار دهیم.
انتهای پیام/
مرحله سوم پویش رحمت آغاز می‌شود/۹۸درصد مردم تبریز همکاری خوبی در اعمال محدودیت‌ها دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار