مسئول روابط عمومی هواشناسی استان خبرداد:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از روز سه‌شنبه

1397/12/06 - 10:24 - کد خبر: 326 نسخه چاپی

نصر: مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی،‌ از نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر و شب سه شنبه به استان خبر داد.

به گزارش نصربه نقل از ایسنا، افشین ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ‌نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی شرایط پایدار جوی را تا بعد از ظهر روز سه‌شنبه (٧ اسفند) در استان نشان می دهد که با افزایش نسبی دما همراه بوده و با توجه به پایداری جو، ‌افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهر های پر جمعیت و صنعتی استان پیش بینی می شود که کیفت هوا را در حد ناسالم بویژه برای گروه های حساس قرار خواهد داد.
 
ابراهیمی ادامه داد: ‌اما از بعد ازظهرو شب سه شنبه، نفوذ و فعاليت متناوب سامانه بارشي، موجب ابرناکي، وزش باد(گاهي نسبتا شديد)، بارش باران و برف، مه و کاهش نسبي دما خواهد شد که بارش ها بطور متناوب تا روز جمعه (10 اسفند) تداوم خواهد داشت.
 
وی افزود: بارش ها ‌از روز چهارشنبه با کاهش دما همراه بوده که روز جمعه محسوس خواهد بود و با توجه به شدت بارش برف،‌ وزش باد و کاهش دما، ‌کولاک برف، ‌یخبندان، ‌لغزندگی، ‌مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه گردنه های کوهستانی و برفگیر دور از انتظار نخواهد بود.
 
مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی اقدامات لازم بعمل آید.

انتهای پیام/

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از روز سه‌شنبه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار