مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

ولتاژ بیش از 97 درصد مشترکان برق تبریز در حد استاندارد است

1399/09/04 - 14:22 - کد خبر: 32562 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این‌که طرح چاوش به منظور پایش، کنترل و بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان و افزایش رضایتمندی ابلاغ شده است، تاکید کرد: ولتاژ بالای 97 درصد مشترکان در6 ماهه اول سال 99 استاندارد است.

به گزارش نصر، عادل کاظمی با بیان این خبر، گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان به‌ صورت منسجم انجام داده و در این راستا اقدام به شناسایی مناطق دارای افت ولتاژ کرده و پس از شناسایی نسبت به رفع افت ولتاژ آن‌ها اقدام کرده است.
وی با بیان این‌که در رابطه با طرح چاوش (طرح اصلاح وضعیت ولتاژ مشترکان) طی شش ماه نخست سال 99 شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به احداث 18 دستگاه پست توزیع و جابجایی 38 دستگاه ترانس پربار و کم‌بار نموده است، تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته، درصد مشترکان دارای ولتاژ استاندارد از میزان 96 درصد در سال 98 به بالای97 درصد در شش ماه نخست سال 99 افزایش پیدا کرد.
وی اضافه کرد: بر اساس طرح چاوش، باید کنتورهای دیجیتال حتما توسط پراب قرائت شوند تا علاوه بر ضبط کارکرد انرژی، اطلاعات دیگری هم‌چون ولتاژ نیز مشخص شود؛ اکنون 54 درصد از مشترکان برق تبریز، به کنتور دیجیتال مجهز هستند و ظرفیت بزرگی برای انتقال مشخصات نوسان ولتاژ این مشترکان فراهم است.
کاظمی ادامه داد: در این راستا، وضعیت ولتاژ شبکه در سطح شرکت، به سه منطقه‌ی سبز(قابل قبول)، زرد و قرمز(غیر قابل قبول) تقسیم‌بندی شد که دو درصد در منطقه‌ی زرد و تنها یک درصد در منطقه‌ی قرمز قرار گرفتند.
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی با تاکید بر این‌که وضعیت مشترکان برق تبریز در بخش فشار ضعیف و 20 کیلوولت در منطقه‌ی شمال‌غرب و حتی شرکت‌های توزیع برق کشور، از نظر ولتاژ در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند، افزود: این روند بر اساس گزارش‌های دریافتی ماهانه‌ی سال جاری، در نتیجه‌ی اصلاح شبکه و اصلاح بخش غیراستاندارد ولتاژ مشترکان روند کاهشی داشت و تلاش داریم تا بخش‌های غیراستاندارد ولتاژ را اصلاح کرده و به جایی برسیم که صددرصد مشترکان، از ولتاژ استاندارد برخوردار باشند.
انتهای پیام/
ولتاژ بیش از 97 درصد مشترکان برق تبریز در حد استاندارد است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار