معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش؛

پشتیبانی از آموزش و پرورش در ایام شیوع کرونا مطلوب است

1399/09/01 - 16:15 - کد خبر: 32343 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: پشتیبانی مطلوبی همزمان با ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ از این نهاد انجام شده که بخشی از آن با همراهی صدا و سیما با پخش برنامه های آموزشی در طول روز حاصل شد.

به گزارش نصر، علیرضا کمره ای روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در هیچ کشوری، صدا و سیما در ایام کرونایی این چنین از نظام آموزشی حمایت نکرده به گونه ای که در مدت ۴۸ ساعت از آغاز تعطیلی مدارس، ۲۴ برنامه به این نهاد اختصاص یافت.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۴۰برنامه تلویزیونی با همکاری آموزش و پرورش و رسانه ملی تولید و پخش می‌شود که در سطح بین المللی بی نظیر است.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اهمیت سرمایه گذاری در نهاد آموزش و پرورش را انسانهای آینده نگر می‌دانند، اضافه کرد: پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط ناپایدار کرونایی، مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است که مسوولان آموزش و پرورش در استان ها تاکنون عملکرد مطلوبی داشته‌اند.
کمره‌ای با بیان اینکه شبکه شاد در نوع خود بی نظیر است و آموزش تعاملی را برای  ۱۲میلیون دانش آموز کشور فراهم کرده، افزود: در راستای عدالت آموزشی، استفاده از روش های آموزشی جایگزین در مناطقی که دسترسی به شبکه شاد نداشتند، در دستور کار قرار گرفت و به نحو بهینه مدیریت می شود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت آموزش و پرورش در استان پرجمعیتی نظیر آذربایجان غربی سخت است، گفت: هم اکنون ۶۲۰ هزار دانش آموز در آذربایجان غربی چشم به برنامه ریزی در این نهاد دوخته‌اند و اگر به نحو مطلوبی مسوولیت انجام نشود و کم کاری شود، ضرر و زیان آن به جامعه باز می‌گردد.
در این آیین از خدمات ابراهیم محمدی مدیر کل سابق قدردانی و مهین منافی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.
آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز با پنج هزار مدرسه است.
انتهای پیام/
پشتیبانی از آموزش و پرورش در ایام شیوع کرونا مطلوب است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار