خبر/

امضای تفاهم نامه همکاری بین آژانس خبری نصر و خبرگزاری آناتولی

1399/09/01 - 13:30 - کد خبر: 32323 نسخه چاپی

نصر: با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین آژانس خبری نصر و خبرگزاری آناتولی، بعد از خبرگزاری ایرنا ؛ آژانس خبری نصر نیز عضو سیستم گردش اخبار (HAS) خبرگزاری آناتولی ترکیه شد.

به گزارش نصر، با امضای تفاهمنامه همکاری فی مابین مدیران آژانس خبری نصر و خبرگزاری آناتولی ترکیه، آژانس خبری نصر به عنوان اولين پایگاه خبری در شمال غرب کشور عضو سیستم گردش اخبار خبرگزاری آناتولی ترکیه شد.
با امضای این تفاهمنامه از این پس آژانس خبری نصر قادر خواهد بود به صورت اختصاصی به اخبار، عکس ها و فیلم های تولیدی خبرگزاری آناتولی به عنوان بزرگترین خبرگزاری ترکیه سریع تر از قبل دسترسی داشته و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
سیستم گردش اخبار خبرگزاری آناتولی که توسط متخصصین این خبرگزاری طراحی شده است در ١٣ زبان از جمله فارسی، ترکی استانبولی، انگلیسی، عربی و... فعالیت می کند که به اعضای خود امکان دسترسی سریع تر به اخبار و گزارشات این خبرگزاری را فراهم می سازد.
خبرگزاری آناتولی که در سال جاری میلادی وارد یکصدمین سال فعالیت خود شد، به عنوان با سابقه ترین خبرگزاری ترکیه، امروزه اخبار و گزارشات خود را در ١٣ زبان مختلف منتشر می کند و علاوه بر شهرهای مختلف ترکیه در یکصد کشور جهان دارای بیش از ٣هزار نماینده بوده و در ۴١ کشور از جمله ایران دارای دفتر نمایندگی می باشد.
بخش فارسی خبرگزاری آناتولی نیز پنج سال پیش همزمان با افتتاح دفتر نمایندگی آن در تهران آغاز به کار کرد که اخبار ایران، ترکیه و جهان را علاوه بر وبسایت رسمی خود، در شبکه های اجتماعی نیز به صورت آنلاین به مخاطبان خود مخابره می کند.
انتهای پیام/
امضای تفاهم نامه همکاری بین آژانس خبری نصر و خبرگزاری آناتولی آیدین خطیبی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار