رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

صدور مجوز افتتاح آزادراه تبریز- سهند به شرط رعایت اصول ایمنی

1399/09/01 - 11:01 - کد خبر: 32308 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تنها به شرط رعایت شاخص‌های احداث آزادراه و مسایل ایمنی اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.

به گزارش نصر، موسی خلیل الهی با بیان اینکه خوشبختانه پس از سال‌ها آزاد راه تبریز – سهند به بهره برداری خواهد رسید، افزود: البته احداث یک آزادراه مبنی بر رعایت شاخص‌هایی بوده که باید رعایت شود و متاسفانه تاکنون اصول مد نظر در این پروژه رعایت نشده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس مکاتبات انجام شده با استانداری آذربایجان شرقی، در صورتی که مسایل ایمنی و شاخص‌های مدنظر در احداث آزاد راه رعایت نشود، اجازه افتتاح و بهره برداری از آن داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه خاطره خوبی از احداث برخی پروژه‌های راهسازی در استان، از جمله اتوبان شهید کسایی که در طول 17 کیلومتر اتوبان خروجی‌های متعددی ایجاد و باعث افزایش تصادفات و تصرف اراضی ملی شده، در اذهان عمومی نمانده است.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، خلیل‌اللهی تأکید کرد: با توجه به این مساله، به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تنها به شرط رعایت شاخص‌های احداث آزادراه و مسایل ایمنی اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.
انتهای پیام/
 صدور مجوز افتتاح آزادراه تبریز- سهند به شرط رعایت اصول ایمنی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار