یادداشت/

خانواده ای به وسعت آذربایجان !

1399/08/30 - 15:37 - کد خبر: 32273 نسخه چاپی

نصر: محدودیت های شدید کرونایی از اول آذر در بسیاری از استان ها از جمله آذربایجان شرقی شروع می شود . استان ما با داشتن ۱۵ شهرستان قرمز متاسفانه از این نظر رتبه اول کشوری است و اوضاع شهر تبریز نیز آنقدر وخیم شده که تعداد فوتی های کرونایی آن به بیش از ۴۰ نفر رسیده است .

با تمام انتقادهایی که به عملکرد دولت داشته و داریم و عملکرد مدیران استانی را ضعیف می دانیم برای نجات جان انسان ها باید همتی ویژه کنیم.
تبریز و آذربایجان را با همت مردمانش می شناسند و ما را مرد روزهای سخت و سرنوشت ساز می دانند. از اول آذرماه باید آذربایجان را خانواده خود بدانیم و برای نجات جان همه و نه فقط خودمان نیازمند همت و ایثار هستیم.
اگر قبول داشته باشیم جنگ کرونا اینک به محلات و خانه هایمان رسیده تدبیری دیگر لازم است. تدبیری که ادعای خانواده ای به بزرگی آذربایجان را اثبات می کند.
اگر امروز بر رشادت شیرزنان و دلیر مردان دیارمان در دوره مشروطه و هشت سال دفاع مقدس می بالیم قطع یقین آیندگان بر عملکرد امروز ما در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قضاوت خواهند کرد.
ضمن قدردانی از تمام نیروهای زحمت کشی که مدتهاست به جنگ کرونا آمده اند به ویژه خادمین بی ادعا و گمنام شهرداری تبریز و کادر درمان استان اینک نوبت ما مردم ترک زبان است تا تبریز و آذربایجان را تنها و تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج کنیم.

مهدی حافظ زاده
انتها پیام/
خانواده ای به وسعت آذربایجان ! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار