مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بخش تعاون، یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است

1399/08/30 - 15:19 - کد خبر: 32269 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بخش تعاون یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است.

به گزارش نصر، حسین فتحی در آیین افتتاح دفتر مرکزی تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم موفقیت، وجود افراد سالم و دلسوز در راس هرم امور به خصوص شرکت‌های تعاونی است که مقدمات رونق اقتصادی و رضایت مندی جمعی را برای جامعه فراهم می‌کند.
وی افزود: شرکت تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز یکی از تعاونی‌های نمونه، برتر و خوشنام در استان است که به عنوان پدران معنوی با پیگیری‌های مستمر و رعایت کامل قوانین و مقررات حضوری چشمگیر و موفق در اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به قشر فرهیخته، تلاشگر و متعهد فرهنگیان را به عمل می‌آورد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در ادامه این آیین، اظهار کرد : تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین حوزه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان است.
جعفر پاشایی افزود: با کار و تلاش‌های بی وقفه و بدون حاشیه، درایت و تدبیر متولیان این شرکت تعاونی، شاهد خدمات و هماهنگی خوبی در این بخش هستیم.
وی ادامع داد: رویکرد ما، رضایت کارکنان بوده و تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز نیز با تنوع پرداختی‌ها و تسهیل در روند خدمت رسانی، نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا می‌کند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در ابتدای این نشست مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش استان طی گزارشی از عضویت هشت هزار عضو و سرمایه‌ای بالغ بر 15 میلیارد تومان خبر داد و افزود: ماهانه حدود یک میلیارد تومان به اعضای این شرکت تعاونی در قالب وام قرض الحسنه تسهیلات پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/
بخش تعاون، یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار