خبر/

وضعیت فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس آذربایجان شرقی از اول آذرماه

1399/08/29 - 22:00 - کد خبر: 32250 نسخه چاپی

نصر: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم آموزش غیرحضوری در استان خبر داد و جزییات فعالیت ادارات و مدارس آموزش و پرورش استان را تشریح کرد.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه آمده است: بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع جزئیات فعالیت کارکنان اداری و بخش‌های آموزشی و ستادی مدارس از روز شنبه اول آذرماه 99 اعلام شد.
در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 و بنا به مصوبه چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و بخشنامه 39/710 – 28/8/99 معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات فعالیت اداری و مدارس استان براساس اعلام وضعیت «قرمز – نارنجی – زرد» از سوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، به شرح زیر است:
در هر سه وضعیت زرد – نارنجی و قرمز، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تمام مدارس، آموزشگاه‌ها و ... به‌صورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد.
در وضعیت زرد، دو سوم ( 75% ) کارکنان ادارات و عوامل اجرایی مدارس در محل کار خود حضور خواهند یافت.
در وضعیت نارنجی، یک دوم ( 50% ) کارکنان ادارات و عوامل اجرایی مدارس در محل کار خود حضور خواهند یافت.
در وضعیت قرمز، یک سوم (30 % ) کارکنان ادارات در محل کار خود حاضر بوده و کلیه مراکز آموزشی و پرورشی (آموزشگاه‌ها و مدارس و ...) به‌طور کامل تعطیل و صرفاً کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی و تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری باشند، حضور خواهند یافت.
انتهای پیام
وضعیت فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس آذربایجان شرقی از اول آذرماه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار