امضا تفاهم‌نامه همکاری‌ راه‌آهن و صا ایران/استفاده‌ صنعت ریلی از توانمندی‌ صنایع وزارت دفاع

1399/08/29 - 16:46 - کد خبر: 32242 نسخه چاپی

نصر: تفاهم نامه همکاری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و‌ شرکت صنایع الکترونیک ایران امضا شد.

به گزارش نصر، تفاهم نامه همکاری از سوی سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) به امضا رسید.

این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین، تولید، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیازمندی های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر پایه توانمندی متخصصان داخلی منعقد شده است.

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: چندی پیش سند راهبردی همکاری بین شرکت راه‌آهن و وزارت دفاع به امضا رسید که قرار شد در بخش های مختلف، صنعت ریلی بتواند از توانمندی موجود در صنایع وزارت دفاع حداکثر استفاده را ببرد.

رسولی افزود: در نتیجه، روز گذشته بعد از ساعت‌ها جلسات کارشناسی و فنی سندی عملیاتی بین راه آهن و صا ایران امضا شد تا مسائل و موضوعات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی توسط متخصصان داخلی تامین و تولید شود.

سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران نیز در این مراسم بیان کرد: پیرو سند امضا شده توسط وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع، مقرر شد که با توجه به ظرفیت های خوب و فناورانه صنایع دفاعی نیازمندی های صنعت ریلی تامین شود.

وی ادامه داد: این نیازمندی ها توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری نیازهای موجود را رفع و صنعت ریلی را به استقلال در تولید برسانیم.

انتهایانتهای پیام/

 
امضا تفاهم‌نامه همکاری‌ راه‌آهن و صا ایران/استفاده‌ صنعت ریلی از توانمندی‌ صنایع وزارت دفاع نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار