پدر شهید مدافع حرم؛

ما شهدا را نشناخته ایم/ کسانی که با خون شهدا دربیفتند جواب خواهند داد

1399/08/29 - 12:42 - کد خبر: 32219 نسخه چاپی

نصر: پدر شهید محمدرضا فخیمی گفت: فرزندان ما رفتند تا امروز در مملکت ما امنیت و راحتی باشد، اما نشد و شاید این مشیت الهی است که وضع چنین شود در هر صورت وضعیت به همین روال نخواهد رفت و قطعا کسانی که با خون شهدا دربیفتند قطعا جواب خواهند داد.

به گزارش نصر، "رسول فخیمی" در نشست خبری اولین مستند صوتی شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه شهدا را نشناخته ایم افزود: عین حقیقت این است که بعد از شهادت آقا محمدرضا کتابی را از کمد ایشان یافتیم که حدود 32 عکس سردار شهيد از هر صفحه این کتاب بیرون می آمد یقینا شهدا را شهدا می شناسند و ما نشناخته ایم.
وی ادامه داد: آیندگان قضاوت خواهند کرد که این بچه ها چگونه رفتند و چگونه مظلومانه جان دادند.
وی با اشاره به وضعیت جامعه اظهار داشت: اکنون این وضعیت جامعه ما است، فرزندان ما رفتند تا امروز در مملکت ما امنیت و راحتی باشد، اما نشد و شاید این مشیت الهی است که وضع چنین شود در هر صورت وضعیت به همین روال نخواهد رفت و قطعا کسانی که با خون شهدا دربیفتند قطعا جواب خواهند داد.
پدر شهید مدافع حرم اضافه کرد: محمدرضا بعنوان جوان ترین شهید مدافع حرم استان در عمر کم خود خیلی کار های خوبی را از خود بجا گذاشته بود که بعد از شهادت وی فهمیدیم.
وی ادامه داد: بعد از شهادت محمدرضا فهمیدیم که سرپرستی سه بچه یتیم را بر عهده گرفته بود، بعد از شهادت محمدرضا فهمیدیم این ها را.
فخیمی اضافه کرد: ما در مظلومیت زندگانی میکنیم و این مظلومیت هم از ائمه اطهار مانده است و قطعا این خون های ریخته شده جواب خواهند داد و مسؤلینی که خیانت می کنند در این دنیا قصاص خواهند شد.
انتهای پیام/
ما شهدا را نشناخته ایم/ کسانی که با خون شهدا دربیفتند جواب خواهند داد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار