رییس هیات کشتی استان خبر داد:

قهرمانی خوی در مسابقات کشتی آذربایجان‌غربی

1398/07/06 - 11:49 - کد خبر: 3217 نسخه چاپی

نصر: مسابقات کشتی آذربایجان‌غربی با قهرمانی تیم‌های فرنگی و آزاد میزبان و معرفی نفرات برتر در شهرستان خوی پایان یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی امروز در گفت و گویی افزود: این مسابقات از سوم تا پنجم مهر ماه جاری در سالن دو هزار نفری شهیدچمران این شهرستان برگزار شد.

کیومرث پور ایراندوست بیان کرد: در بخش تیمی کشتی آزاد خوی موفق به کسب ۱۸۹ امتیاز شد و پس از آن مهاباد با ۱۶۹ امتیاز و ارومیه با  ۱۳۶ امتیاز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

وی ادامه داد: در رشته فرنگی نیز خوی با ۲۱۰ امتیاز بر مقام نخست ایستاد، نقده با ۱۵۷ امتیاز دوم شد و بوکان با کسب ۱۳۶ امتیاز بر سکوی سوم تکیه زد.

وی اظهار داشت: در بخش انفرادی کشتی آزاد ایمان وحدتی از پلدشت، صلاح شیخ‌نژاد از مهاباد، پویا دیوسالار از ماکو، رضا مسافر از نقده، امیر سعیدپور از ارومیه، علی آقازاده، یاشار کلوانی و حنیف باقرزاده  هر سه از خوی، هیوا سلیمان‌زاده از مهاباد و سیدرضا جباری از ارومیه در وزن‌های مختلف بر سکوی قهرمانی جا گرفتند.
پورایراندوست افزود: در رشته فرنگی نیز رضا حسن زاده، محمدرضا علی‌محمدی، محسن زیرک، امیررضا نرگسی و سامان میرچناری، ابراهیم تختا همگی از شهرستان خوی، شهاب رحیمی از بوکان، حسین بنیسی از سلماس، سیامک برزکار از بوکان و محمد سلطانی از نقده در وزن‌های دهگانه موفق به کسب مدال طلا شدند.

تیم کشتی فرنگی ارومیه سال گذشته با کسب چهار مدال طلا بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی بزرگسالان آذربایجان‌غربی جای گرفت.

انتهای پیام/

قهرمانی خوی در مسابقات کشتی آذربایجان‌غربی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار