خبر/

توقف عملیات احداث آزادراه تبریز- سهند/ مجری اجرای پروژه را متوقف کرد

1399/08/28 - 15:17 - کد خبر: 32160 نسخه چاپی

نصر: عملیات احداث آزادراه تبریز- سهند در حالی که مراحل پایانی خود را طی می کرد از سوی مجری پروژه متوقف شده است.

به گزارش نصر، به دنبال پیگیری این موضوع یک منبع موثق اعلام کرد به دلیل بروز تنش و حتی مشاجره لفظی و فیزیکی یکی از مدیران وزارت راه و شهرسازی با مجری این پروژه؛ روند اجرا متوقف شده است.
پروژه آزادراه تبریز _ سهند از جمله پروژه های مشارکتی بین دولت و بخش خصوصی است که پس از سال ها قرار بود به زودی افتتاح شود.
این پروژه کلیدی نقش بسزایی در روانسازی ترافیک مسیر تبریز - سهند خواهد داشت و در بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه نیز مقرر شد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.
به نظر می رسد بر اساس اظهارات این منبع موثق برخورد و اهانت فیزیکی یکی از مدیران وزارت راه و شهرسازی با مجری پروژه که از پیمانکاران بخش خصوصی مطرح کشور به شمار می رود؛ موجب توقف عملیات شده و گویا تداوم وضعیت موجود مانع از تکمیل پروژه و بهره برداری از این طرح استراتژیک خواهد شد.
نوع رفتار برخی مدیران وزارت راه و‌ شهرسازی و نحوه برخورد با بخش خصوصی مشارکت کننده پروژه تاسف بار است که امیدواریم به زودی با رفع آن شاهد تداوم تکمیل پروژه باشیم.
این گزارش می افزاید؛ ضروری است استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس به منظور تکمیل نواقص پروژه و بهره برداری کامل از پروژه موضوع را از وزارت راه و شهرسازی پیگیر شوند تا به زودی شاهد به کار افتادن ماشین آلات مجری به منظور تکمیل پروژه باشیم.
انتهای پیام/
توقف عملیات احداث آزادراه تبریز- سهند/ مجری اجرای پروژه را متوقف کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار