خبر/

آموزش رایگان کودکان یتیم تبریزی در پیش دبستانی مجازی

1399/08/28 - 14:44 - کد خبر: 32157 نسخه چاپی

نصر: با امضای تفاهم‌نامه ای میان معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی و موسسه نیکان آینده، کودکان یتیم ۶ ساله تبریزی در پیش دبستان مجازی به‌طور رایگان ثبت نام شده و با دریافت همه ملزومات آموزش می‌بینند.

به گزارش نصر، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در آیین امضای این تفاهمنامه، ضمن تجلیل از خدمات رایگان و نوعدوستانه موسسه نیکان آینده و تبیین اهداف طرح ملی پوشش نوآموزان ۶ ساله در پیش دبستانی مجازی و رایگان، این اقدام را حاصل نگاه متعالی مدیران، مردم و خیران به حمایت و سرمایه گذاری برای آیندگان و استعدادهای کودکان و مشارکت حداکثری در شهر اولین ها دانست.
کامیار قهرمانی فرد افزود: با امضای این تفاهم نامه همه نوآموزان ۶ ساله (پنج سال تمام) ایتام و بی سرپرست نواحی پنج گانه شهر تبریز در پایگاه های پیش دبستانی مجازی ثبت نام کرده و به صورت رایگان با تهیه همه ملزومات اعم از نوشت افزار، محتوا، مربی، وسایل سخت افزاری تحت پوشش خدمات آموزشی قرار می گیرند.
سعید جلالی، مدیرعامل انجمن نیکان آینده نیز هدف موسسه را پوشش گسترده کودکان نوآموز و مستعد تحصیل دانست و گفت: به مرور در فازهای بعدی جامعه هدف ما پوشش کودکان بدسرپرست و بی بضاعت شهر تبریز و حتی سراسر استان خواهد بود.
انتهای پیام/
آموزش رایگان کودکان یتیم تبریزی در پیش دبستانی مجازی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار