خبر/

امدادرسانی به سه فرد گرفتار در برف و کولاک در بستان‌آباد

1399/08/28 - 09:45 - کد خبر: 32115 نسخه چاپی

نصر: رییس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان به سه نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک در اطراف کوهستان سهند، امدادرسانی کردند.

به گزارش نصر، سهندعلی مرسلی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال بارش برف پاییزه در ارتفاعات بستان آباد و کند شدن عبور و مرور در محورهای کوهستانی و سخت عبور، در پی تماس حدود ساعت ۲۰ مبنی بر گرفتار شدن تعدادی از هموطنان در برف و کولاک در دامنه کوهستان سهند در محدوده روستای گلشن آباد، بلافاصله تیم امدادی پایگاه امدادجاده‌ای سیدالشهدای جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: تیم امدادی این پایگاه با کمک پاسگاه منطقه در تاریکی شب با دادن علامت و روشن کردن چراغ، نسبت به مکان یابی گرفتاران در برف و کولاک اقدام کردند.
رییس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد گفت: نجاتگران بعد از ۱۰ ساعت تلاش در تاریکی شب، موفق شدند افراد گرفتار در برف و کولاک را از دامنه‌های سخت عبور کوهستان سهند نجات و حدود ساعت ۶ صبح به پایگاه سیدالشهدا (ع) انتقال دادند.
مرسلی، با اشاره به شروع فصل بارش از هموطنان خواست قبل از سفر به مناطق کوهستانی و روستاهای سخت عبور از وضعیت جاده‌ها و آب و هوا اطلاع پیدا کرده و وسایل و تجهیزات مخصوص برف و کولاک را به‌همراه داشته باشند.
شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
امدادرسانی به سه فرد گرفتار در برف و کولاک در بستان‌آباد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار