نایب رییس مجلس شورای اسلامی؛

مجلس بدنبال توسعه متوازن در کشور است

1399/08/27 - 16:24 - کد خبر: 32094 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بدنبال توسعه متوازن در کشور است تا همه مناطق از امکانات لازم بصورت مساوی برخوردار باشند.

به گزارش نصر، علی نیکزاد روز سه‌شنبه در نشست مشترک نمایندگان مجلس در استان با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در اردبیل افزود: توسعه متوازن در استان‌ها و مناطق محروم دنبال می‌شود و اعتقادی به توسعه تنها مراکز استان‌ها ندارم چرا که این کار منجر به توسعه یک منطقه و عقب‌ماندگی دیگر مناطق می‌شود.
وی با بیان اینکه تفکر "ما می‌توانیم "باید به یک باور تبدیل شود، اظهارداشت: هنوز عده‌ای هستند که به این شعار باور ندارند، اگر امروز تفکر انقلابی و جهادی نبود ایستادگی در برابر مشکلات ناشی از تحریم میسر نبود.
نیکزاد بیان کرد: با برنامه‌ریزی ،کار جهادی و اراده راسخ می‌توان در برابر مشکلات ناشی از تحریم آمریکا ایستاد و کارها را پیش برد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) کار جهادی است، افزود: محرومیت‌زدایی اساس کار این قرارگاه است و امید می‌رود بیش از گذشته شاهد محرومیت‌زدایی مناطق از سوی قرارگاه باشیم.
وی پرداخت مطالبات قرارگاه از طرف نهادهای عمومی و دولت را ضروری دانست و گفت: مطالبه این قرارگاه از دولت ۱۲۰ هزار میلیارد ریال و از نهادهای عمومی ۵۰۰ هزار میلیارد ریال می‌باشد که تحقق آنها در دستور کار مجلس است.
وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی زیربنایی در استان بر لزوم چهار بانده کردن جاده سرچم-اردبیل تأکید کرد و افزود: یقین دارم توسعه این جاده در بهبود تردد مردم استان به مرکز کشور اثرگذار خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین عملیات اجرایی توسعه و گسترش شبکه‌ راه‌های ارتباطی  مناطق مختلف استان اردبیل باید با اختصاص اعتبارات لازم تسریع شود.
وی اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی مطالبات مردم استان اردبیل در حوزه راه و راه‌ آهن به استان سفر کرد و در جریان آن مسائل و مشکلات حوزه راه به عنوان یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردمی پیگیری شد.
نیکزاد با بیان اینکه توسعه راه‌های استان اردبیل به‌صورت جدی پیگیری می‌شود اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر علاوه‌ بر تصادفات در جاده‌ها شاهد ترافیک‌هایی با حجم سنگین نیز بوده‌ایم توسعه راه‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک‌های سنگین جاده اردبیل-آستارا بیان کرد: برای حل مشکلات ناشی از ترافیک سنگین در این راه در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی پروژه تونل دوم گردنه حیران آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
مجلس بدنبال توسعه متوازن در کشور است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار