خبر/

بازداشت داماد عجب‌شیری به‌دلیل بی‌اعتنایی به محدودیت‌های کرونایی

1399/08/26 - 15:45 - کد خبر: 32004 نسخه چاپی

نصر: دادستان عجب شیر از بازداشت دامادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برپایی مراسم عروسی با حضور چند صد نفر کرده بود خبر داد و گفت: از ادامه این مراسم جلوگیری شد.

به گزارش نصر، محمد زمانی روز دوشنبه گفت و گویی افزود: این مراسم در یکی از روستاهای بخش قلعه چای شهرستان و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در جریان بود که با مداخله نیروی انتظامی و مقام قضایی از ادامه آن جلوگیری شد.
وی گفت: برگزاری هر گونه تجمع و مراسم به دلیل شیوع بالای کرونا در شهرستان ممنوع است و چنانچه شهروندان بی توجهی کنند با آنها برخورد قضایی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، هر اقدامی که بهداشت و سلامت عموم مردم را تهدید کند مجازات حبس داشته و مباشر جرم باید از عهده ضرر و زیان ناشی از جرم که می تواند دیه فوت ناشی از بیماری باشد بر آید.
دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر گفت: مسوولیت برخورد با هر اقدامی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد با مدعی العموم و دادستانی است و به ضابطین دادگستری نیز طی دستور قضایی ابلاغ شده که در صورت گزارش برگزاری هر گونه تجمع و مراسم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهند.


 
رییس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر نیز گفت: ضروری است همشهریان تا ریشه کنی این بیماری، همچنان از برگزاری و حضور در مراسم عروسی و یا ختم و اجتماعات خودداری کرده و دستورالعمل ها را رعایت کنند.
دکتر عزیزالله خماهانی خاطرنشان کرد: از افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان عجب شیر تاکنون ۶۴ نفر فوت شده اند.
شهرستان عجب شیر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و طبق آمار، هر ۲۴ ساعت یک نفر در اثر کرونا جان خود را از دست می دهد و به طور متوسط روزانه ۱۴ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می شوند.
انتهای پیام/
بازداشت داماد عجب‌شیری به‌دلیل بی‌اعتنایی به محدودیت‌های کرونایی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار