عضو شورای شهر تبریز در واکنش به وضعیت بحرانی آمار فوتی های کرونا، اظهار داشت؛

تبریز در شرایط فوق حاد است / لایحه را بگذارید کنار؛ جان انسان ها مهم است

1399/08/26 - 08:20 - کد خبر: 31947 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: التماس می کنم لایحه ها را کنار بگذارید، جان انسان ها مهم است، اگر ما برای این قضیه تصمیم نگیریم فردا شرمنده وجدان خود می شویم.

به گزارش نصر، "عبداله تقی پور" در واکنش به فوت یکی از پاکبانان شهرداری تبریز گفت: ارزش جان انسان برای ما مهم است یا برند تمیزی شهر تبریز؟
وی ادامه داد: چرا ما استفاده از تکنولوژی های نوین را بلد نیستیم و در استفاده از تکنولوژی های مدرن نسبت به سایر شهر ها اگر مقایسه کنیم عقب هستیم؟
وی افزود: چرا در این حوزه مقاومت می کنیم؟ چند نفر در پشت ماشین های نمک پاش معلول شده اند، بعد از چند روز دیگر که فصل بارش برف است باز هم شاهد این خواهیم بود که چندین کارگر در پشت ماشین ها جهت پاشیدن نمک مشغول خواهند بود که در سال های گذشته در این مورد چندین نفر معلول شده اند.
وی در رابطه با وضعیت شهر تبریز و آمار فوتی های کرونایی گفت: آقایان لایحه ها را کنار بگذارید یک دهم کشته های کشور شامل شهر تبریز می باشد چرا فکری نمی کنید؟ با این وضعیت یعنی به حالت فوق حاد رسیده ایم.
تقی پور خطاب به اعضای شورا گفت: جسارت داشته باشیم این زنجیره باید به هر نحوی قطع شود، با ۱۴ روز تعطیل شدن هیچ اتفاقی نمی افتد، شهرداری را دو هفته تعطیل کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد، بقیه ادارات هم به تبع شهرداری تعطیل شوند.
وی اضافه کرد: التماس می کنم لایحه ها را کنار بگذارید، جان انسان ها مهم است، اگر ما برای این قضیه تصمیم نگیریم فردا شرمنده وجدان خود می شویم.
انتهای پیام/
تبریز در شرایط فوق حاد است / لایحه را بگذارید کنار؛ جان انسان ها مهم است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار