مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان؛

استفاده از ظرفیت صاحب‌نظران برای ارتقای تاب‌آوری اقشار آسیب‌دیده از کرونا

1399/08/25 - 11:15 - کد خبر: 31883 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف به‌ویژه جامعه‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی در راستای ارتقای تاب‌آوری اقشار آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا تأکید کرد.

به گزارش نصر، بدر شکوهی در جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان، گفت: ارائه راهکارهای عملیاتی در این حوزه توسط نخبگان و اصحاب فکر و رسانه می‌تواند زمینه را برای تدوین سندی جامع در مقابله با تبعات اجتماعی و اقتصادی بیماری کرونا در سطوح مختلف فراهم کرده و چارچوب منسجمی جهت هم افزایی دستگاه‌های دخیل در مقابله با این بیماری ایجاد کند.
وی، همچنین ضمن مهم دانستن نقش رسانه ملی و شبکه‌های مجازی جهت افزایش آگاهی‌های عمومی در رابطه با بیماری کرونا، فرهنگ سازی برای مواجهه صحیح با افراد مبتلا و پرهیز از کتمان ابتلا به بیماری را ضروری دانست.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی، رواج شایعات و اطلاعات نادرست در مورد بیماری کرونا را یکی از پیامدهای اجتماعی این بیماری همه‌گیر عنوان کرد و خواستار برخورد علمی و منطقی با این پدیده نوظهور و ارائه مشاوره‌های روان شناختی به اقشار آسیب دیده از بیماری شد.
انتهای پیام/
استفاده از ظرفیت صاحب‌نظران برای ارتقای تاب‌آوری اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار