خبر/

آزمایش رایگان کرونا در مراکز جامع بهداشت

1399/08/24 - 14:10 - کد خبر: 31824 نسخه چاپی

نصر: از شهروندان با مراجعه به مراکز جامع بهداشتی در سطح شهر و تجویز و صلاحدید پزشک آن مرکز آزمایش رایگان کرونا انجام می گیرد.

به گزارش نصر، آزمایش رایگان کرونا در مراکز جامع بهداشت انجام می گیرد که این آزمایشات صرفا برای بیماران علامت دار انجام می پذیرد و به هیچ عنوان تست مذکور برای بیماران سرپایی انجام نمی شود.
بر اساس این دستورالعمل تمام افراد با علائم مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا و افرادی که در خانواده هایشان بیمار کرونایی داشتند و یا با اشخاص کرونایی در تماس بوده اند در مراکز ویژه خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آزمایش کرونا گرفته می شود.
طبق دستوالعمل از افراد با علائم مشکوک با تجویز پزشک افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار و مبتلایان به بیماری های خاص به طور رایگان مشاوره و خدمات مربوطه انجام می گیرد.
ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز به عنوان متولی و مدافع سلامت همواره از زمان آغاز شیوع کرونا با تمام توان چه در حوزه انسانی و چه ابزاری و تجهیزاتی در خدمت مقابله با این بیماری بوده و امروزه با موضع جدیدی با نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی این خدمات را تا لحظه معدوم سازی ویروس کرونا همه جانبه ادامه می دهد.
انتهای پیام/
آزمایش رایگان کرونا در مراکز جامع بهداشت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار