فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

مشارکت مردم ضامن غلبه بر کرونا است

1399/08/24 - 11:38 - کد خبر: 31800 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: مشارکت مردم و همکاری تمامی دستگاه‌ها ضامن غلبه بر ویروس کرونا است.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی روز شنبه در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر توسط آتش نشانان تبریز، همراهی شهروندان در مقابله با کرونا را ضروری دانست و افزود: باید توجه داشت تنها راه مقابله با گستردگی و شدت روز افزون ابتلا به ویروس کرونا رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا و همکاری شهروندان با ستادهای استانی است.
وی با بیان اینکه رزمایش شهرداری و بسیج تبریز در مقابله با کرونا نمادی از خدمت رسانی است، اظهار داشت: امروز شاهدیم که سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در رزمایشی نسبت به ضدعفونی معابر اقدامات قابل توجهی را آغاز کرده است که این فعالیت باید با همکاری مردم در بستن مغازه های خود تقویت شود.
عبدی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر ویروس کرونا بلای جان جوامع بشری شده و آذربایجان شرقی یکی از استان‌های قرمز و در شرایط بحرانی در این خصوص قرار دارد که برای کاهش این روند مشارکت مردم و سازمان‌ها اهمیت بسزائی خواهد داشت.
وی با اشاره به اهتمام مجموعه های مختلف اجرایی و خدماتی برای مقابله با کرونا، گفت: شهرداری و بسیج در عرصه خدمات رسانی و حوزه علوم پزشکی در عرصه سلامت نهایت تلاش خود را می کنند و از شهروندان درخواست داریم توصیه‌های ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.
فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این بازدید با بیان اینکه اقداماتی که هم اکنون و پیش از این توسط شهرداری و بسیج برای مقابله با کرونا طراحی شده و انجام می‌شود، همگی موثر بوده و تنها شرط ثمربخش بودن آن همراهی مردم است، گفت: اگر همراهی مردم نباشد، بیماری کرونا به دنبال این جریان مبارزه همچنان پیشتازی می کند، به طوری که هر کجا پاکسازی شود مجددا و بلافاصله آلوده کرونا شده و نقاط پاکسازی شده را دوباره آلوده می کند.
سرهنگ عبدالله شادی اظهار داشت: مجموعه بسبح،  شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بیمارستان‌ها و علوم پزشکی همه در تلاش برای اتمام این موضوع هستند.
وی تدابیر انجام یافته در این خصوص را قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: طی ۱۰ ماه گذشته هر تجربه ای در  دنیا بوده، برای اجرا جمع آوری شده است و جالب اینکه تجربیات کشور ما به سایر کشورها نیز منتقل می شود.
شادی، حلقه مفقوده در مبارزه با ویروس کرونا را همراهی کامل مردم اعلام کرد که اگر این موضوع در قالب سایر برنامه ها تکمیل شود، به زودی ویروس کرونا تحت کنترل در خواهد آمد.
انتهای پیام/
مشارکت مردم ضامن غلبه بر کرونا است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار