مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

تفرجگاه عون بن علی تبریز به تفرجگاه گردشگری شمالغرب تبدیل شده است

1397/12/05 - 18:11 - کد خبر: 318 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تفرجگاه عون بن علی تبریز به تفرجگاه گردشگری شمالغرب کشور تبدیل شده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، علی شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از نمایشگاه صنایع دستی، هنری و سوغاتی نگارخانه عینالی و امکانات ایجاد شده در تفرجگاه کوه عون بن علی تبریز بازدید کرد.

شکوهی پس از این بازدید با تشکر از مجموعه اقدامات انجام شده سازمان عون بن علی شهرداری تبریز ،گفت: با فعالیت های مختلف عمرانی و فرهنگی که در بام تبریز انجام گرفته است، عینالی به قطب مهم گردشگری در شمال غرب کشور تبدیل شده است.

وی افزود: خوشبختانه علاوه بر ایجاد امکانات تفریحی در عینالی، نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات و محصولات هنری، فرهنگی و صنایع دستی که در نگارخانه عینالی ترتیب یافته است، از جمله اقدامات تاثیرگذار انجام شده در شهرداری تبریز است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، برگزاری چنین نمایشگاه هایی را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در کلان شهر تبریز ، مثبت ارزیابی کرد و گفت: کوهنوردان و گردشگران از این نمایشگاه استقبال خوبی کرده اند.

انتهای پیام/

تفرجگاه عون بن علی تبریز به تفرجگاه گردشگری شمالغرب تبدیل شده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار