امام جمعه تبریز؛

گزارش های تکراری و کلیشه ای با موضوع کرونا بی اثر شده است

1399/08/24 - 10:15 - کد خبر: 31795 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گزارش‌های تکراری و کلیشه‌ای مسئولان بهداشت و درمان، اثر بخشی شیوه نامه‌ها را به حداقل رسانده است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با تجلیل از خدمات شبانه روزی کادر درمانی افزود: تغییر شکل و محتوای گزارش‌ها و تذکر‌های کرونایی مسئولان بهداشت باید تغییر کند چرا که روش‌های کلیشه ای، توجه مردم را برای رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی کاهش داده است.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: باید با استفاده از ظرفیت هنرمندان و صاحبان قلم و اندیشه مردم را با خطرات این ویروس کشنده بیشتر آشنا کنیم.

وی نبود جذابیت در پیام‌های بهداشتی و محدودیت‌های اجتماعی را یکی از دلایل کم اثر بودن آن‌ها دانست و ادامه داد: دیگر همه می‌دانند در ساعت مشخصی سخنگوی وزارت بهداشت گزارش مرگ و میر روزانه کرونا را ارائه خواهد کرد و موارد کلیشه‌ای را به مردم تذکر خواهد داد و این موضوع تکراری شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان، استفاده از ظرفیت فعالان رسانه‌ای ماهر و خلاق را در بیان ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مهم دانست و گفت: اینکه رسانه‌ها فقط شهروندان را در خصوص ورود و خروج و ممنوعیت تردد مورد ماخذه قرار می‌دهند یا اینکه بعد از ساعت ۱۸ به سراغ مغازه داران می‌روند و از آن‌ها در خصوص عدم توجه به محدودیت‌ها سوال می‌کنند، اثر چندانی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نخواهد داشت.
وی افزود: برای روشن شدن دلایل محدودیت‌های کرونایی، تعطیلی‌ها و ممنوعیت رفت و آمد‌ها باید از زبان هنر استفاده شود تا تذکر‌ها اثر بخش و ماندگار باشد.
انتهای پیام/
گزارش های تکراری و کلیشه ای با موضوع کرونا بی اثر شده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار