نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

ارزش پول ملی با اجرای سیاست اقتصاد مقاوتی، تقویت می‌شود

1399/08/23 - 18:38 - کد خبر: 31773 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آدربایجان شرقی تاکید کرد: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌توان ارزش پول ملی کشور را تقویت و فضای تولید ملی و کسب و کار را بهبود بخشید.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که علامه طباطبایی، مفسری بزرگ، فیلسوفی سترگ، عارفی وارسته و فقیهی عالی مقام و صاحب آثاری وزین و ماندگار برای جهان اسلام، بلکه جهان بشریت هستند، اظهار کرد: از جمله راه‌های رسیدن به معارف غنی اسلام در عصر غیبت و رفع خلاها، مطالعه و شناخت آثار و اندیشه های علمی بزرگان دین و علمای ربانی است.
وی افزود: علم با تمام ارزش ذاتی که دارد اگر انتقال نیابد، محبوس می ماند و کوچکترین ارزشی نخواهد داشت و این به برکت کتاب است که علم در جامعه انتقال می‌یابد.
وی بیان کرد: سطح فرهنگی جامعه از میزان سرانه مطالعه مردم آن جامعه مشخص می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ستارخان آن مرد بزرگِ مبارزِ شجاع، کار خودش را با هدایت علما و مراجع نجف تنظیم می‌کرد.
وی با بیان این‌که انتخابات آمریکا در واقع یک زلزله سیاسی اجتماعی و شکست کشوری که مهد قدرت و جلال تمدن غرب به شمار می‌رود، است، گفت: برونداد چنین نظامی چیزی جز لجنزار عفن نیست.
وی بیان کرد: طرح«اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مجلس در واقع یک مقابله به مثل عملی در برابر استکبار جهانی است که آنان را به تحرک بیشتر وا می‌دارد.
حجت الاسلام آل هاشم بابیان این‌که طرح مجلس عامل بازدارنده‌ای بر سر راه زیاده‌خواهی‌های آمریکا است، گفت:  آمریکا و تروئیکای اروپایی را به سمت لغو رفع تحریم‌ها سوق خواهد داد.
وی متذکر شد: ریزش قیمت دلار، فقط اختصاص به ایران نداشته است و در همه دنیا اتفاق افتاده است. دلار به‌عنوان شاخص اصلی در مبادلات جهانی، بر اقتصاد دنیا، تحمیل شده است و این اتفاقی که خوشایند کشورهای دنیا نیست.
انتهای پیام/
ارزش پول ملی با اجرای سیاست اقتصاد مقاوتی، تقویت می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار