خبر/

۱۰پروتکلی که باید شهروندان در وادی رحمت تبریز رعایت کنند

1399/08/23 - 12:26 - کد خبر: 31762 نسخه چاپی

نصر: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و به ویژه در محدوده وادی رحمت، پروتکل‌های حضور در این محدوده را اعلام کرد.

به گزارش نصر، سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، هدف از تبیین این اطلاعیه ۱۰ ماده ای را کنترل انتشار ویروس دانست و از شهروندان خواسته است که موارد مطرح شده را به صورت کامل رعایت کنند.

بر اساس این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مراسم تشییع جنازه خودداری شده و حدالامکان بستگان درجه یک متوفی و کمتر از ۱۰ نفر با رعایت موازین بهداشتی در این آیین حضور داشته باشند.

توزیع نذورات به ویژه مواد غذایی نظیر خرما و حلوا در محدوده آرامستانگها ممنوع بوده و از توزیع آن جلوگیری خواهد شد.

همچنین از شهروندان خواسته شده از تردد بی‌مورد در محدوده آرامستانگها امتناع ورزیده و از زیارت اموات فعلا خودداری شود.

در این اطلاعیه تاکید شده که نصب هرگونه اعلامیه، بنر و ... مبنی بر برگزاری مراسم تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و شهروندان از آوردن اطفال به محدوده آرامستان‌ها خودداری کند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: در صورت حضور از وسایل شخصی (آب آشامیدنی، دستکش، قرآن شخصی و ...) استفاده کرده و حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند؛ بعد از استفاده از ماسک و دستکش حتما در زباله دان‌های درب‌دار انداخته و از رها کردن در محوطه خودداری شود.

همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا درخواست شده حداقل فاصله اجتماعی را یعنی دو متر رعایت شده و از تجمع جلوگیری جلوگیری شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، در پایان این اطلاعیه تاکید شده که فضای آرامستان آلوده بوده، از این‌رو شهروندان توقف بیجا نکرده و بعد از اتمام مراسم هر چه سریعتر آرامستان را ترک کنند.
انتهای پیام/
۱۰پروتکلی که باید شهروندان در وادی رحمت تبریز رعایت کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار